تاریخ انتشار: 1396/09/05 19:15
اختصاصی| جدال دو مربی سرخابی در تبریز؛
کد خبر: 172083

پیش بازی شهرداری تبریز-گل گهر؛ وینگو به دنبال شکست ناپذیری، سیروس می‌جنگد تا نبازد!

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان از ساعت 14:15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی شهرداری تبریز-گل گهر؛ وینگو به دنبال شکست ناپذیری، سیروس می‌جنگد تا نبازد!

 شهرداری تبریز درحالی به مصاف گل گهر می‌رود که در حواشی هفته گذشته غرق شده است و اصلا شرایط مساعدی ندارد. آنها پس از آنکه 3-1 به فجر باختند، عذر 8 بازیکن خود را خواستند که 4 بازیکن را اخراج کردند و به جای این بازیکنان، از تیم امید شهرداری تبریز، چند بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه شد. در آن سو اما گل گهر شرایط مطلوب‌تری دارد. آنها پس از برتری 1-0 مقابل راه آهن تهران، شرایط آمادگی خود را به طور مطلوبی پیگیری کردند و برای کسب پیروزی در این دیدار آماده می‌باشند.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین تقابل دو تیم در لیگ یک رقم خورد و درجایی که شهرداری تبریز 2-0 از گل گهر جلو بود، در نهایت این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. پیمان رنجبری و مهران موسوی ابتدا شهرداری تبریز را پیش انداختند اما گل گهر در عرض 20 دقیقه، با گلهای مهران گلزاری و امیر رحمتی موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و دو تیم به تساوی پرگل رضایت دهند.

بهترین بازیکن دو تیم:

از بهترین بازیکنان دو تیم می‌توان به احمد حسن زاده و علی پورمحمد اشاره کرد. احمد حسن زاده از تیم گل گهر سیرجان تا اینجای فصل موفق شده برای سیرجانی‌ها سه گل بزند و دو پاس گل نیز به هم‌بازی‌های خود دهد و در آن سو، علی پورمحمد نیز موفق شده دو گل، یک پاس گل و یک کسب پنالتی برای شهرداری تبریز داشته باشد و از مهره‌های خطرناک دو تیم محسوب می‌شوند.

جایگاه دو تیم در جدول:

شهرداری تبریز از 14 دیداری که در لیگ یک انجام داده است، یک پیروزی، 5 تساوی و 8 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و با زدن 8 گل و دریافت 18 گل و با 8 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد. در آن سو اما، گل گهر سیرجان از 14 بازی خود در لیگ، 5 پیروزی، 6 تساوی و 3 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و با زدن 13 گل و دریافت 13 گل و 21 امتیاز، در رده نهم جدول رده بندی جای گرفته است.

آمار و ارقام دو تیم:

* گل گهر در تقابل با دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی، موفق به پیروزی شده است و روزهای خوشی از تقابل با تیم‌های تبریزی دارد.

* شهرداری تبریز در بازیهای خانگی خود تنها سه گل به ثمر رسانده است و پس از راه آهن تهران، دومین تیم ضعیف در خطوط حمله لقب گرفته است. آنها از 21 امتیاز ممکن در بازیهای خانگی، فقط 6 امتیاز کسب کرده‌اند. در آن سو، گل گهر در بازیهای خارج از خانه 3 پیروزی کسب کرده است و از 21 امتیاز ممکن در بازیهای خارج از خانه، 11 امتیاز کسب کرده است.

* گل گهر در 4 هفته گذشته، رنگ باخت را ندیده است و در بازیهای گل گهر موفق به پیروزی شده است، با اختلاف یک گل مقابل حریفانش بوده است.

* شهرداری تبریز 11 هفته است که رنگ پیروزی را به خود نمی‌بیند. آنها پس از پیروزی 1-0 خانگی مقابل اکسین، در حسرت پیروزی باقی مانده‌اند. شهرداری تبریز در دو دیدار خانگی قبلی خود مقابل تیم‌های خونه به خونه و آلومینیوم اراک، دو تساوی بدون گل کسب کرده است.

کوبل داوری:

حمید حاج ملک – عسگر محمدی – حامد تازه پور – محمدرضا مهرگان – ناظر: حبیب اله شیرازی

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5klq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنج بازیکن جدید با شهرداری تبریز قرارداد امضا کردند!
اختصاصی| درحالی که هنوز نقل و انتقالات شروع نشده؛

فوری؛ اخراج 4 بازیکن اصلی شهرداری تبریز از این تیم
اختصاصی| شد آنچکه نباید می‌شد/ بحران خودساخته در تبریز؛