تاریخ انتشار: 1396/09/03 19:30
اختصاصی| شد آنچکه نباید می‌شد/ بحران خودساخته در تبریز؛
کد خبر: 172348

فوری؛ اخراج 4 بازیکن اصلی شهرداری تبریز از این تیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز چهار تن از بازیکنان این تیم را از این تیم اخراج کرد.
فوری؛ اخراج 4 بازیکن اصلی شهرداری تبریز از این تیم

 دیشب مابین چند تن از بازیکنان شهرداری تبریز و مسئولین باشگاه جلسه‌ای برگزار شد که خروجی آن جلسه، اخراج چهار تن از بازیکنان اصلی شهرداری تبریز بود و نکته جالب، محتویات عجیب و غریب این جلسه می‌باشد.

در این جلسه مقرر شد که این چهار بازیکن، دیگر در خوابگاه باشگاه نخوابند و به پارک پناه ببرند و جالب‌تر آنکه به رستوان اعلام کردند زین پس، چهار غذا کمتر به خوابگاه داده شود و درحالی که این امر سبب اعتراض این چهار بازیکن شد، مسئولین باشگاه اعلام کردند که ما در قراردادهایتان ننوشتیم که باید به شما خوابگاه و غذا دهیم!

سرمربی شهرداری تبریز بی‌خیال این چهار بازیکن نشده و به بازیکنان اعلام کرده که تا نیم فصل باید در تمامی تمرینات، چه صبح و چه بعدازظهر شرکت کنند و در کنار تیم باشند. اتفاقات عجیبی که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و در چند روز آینده، پرده‌های جدیدتری از تیمداری باشگاه شهرداری تبریز رسانه‌ای خواهیم کرد. (به جهت آنکه هنوز به نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک نرسیده‌ایم و احتمال بازگشت این چهار بازیکن به تیم خودشان وجود دارد و برای حفظ آبروی بازیکنان، نام بازیکنانی که از تیم فعلا کنار گذاشته شده‌اند رسانه‌ای نمی‌شود).

خبرنگار: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xwzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین انتقال کاسپین قزوین به ماشین سازی لو رفت!
اختصاصی| نیم‌نگاه خطیبی و دین‌محمدی به بهترین هافبک لیگ دو؛

شهرداری تبریز مهاجم لیگ برتری جذب کرد+عکس
مهاجم پدیده در تور تبریزی‌ها؛

احتمال خروج دو بازیکن شهرداری تبریز!
هافبک دفاعی جدید در راه است؛