تاریخ انتشار: 1396/08/30 18:44
سپاسی در خانه به تیمی باج نمی دهد؛
کد خبر: 172792

پیروزی فجرسپاسی مقابل شهرداری تبریز؛ کلانتر، حال شهردار را گرفت!

تیم فوتبال فجرسپاسی با پیروزی 3 بر یک برابر شهرداری تبریز به نیمه بالای جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.
پیروزی فجرسپاسی مقابل شهرداری تبریز؛ کلانتر، حال شهردار را گرفت!

 تیم فوتبال فجرسپاسی که در هفته های گذشته روند روبه رشدی را در پیش گرفته است، در بازی با تیم قعر جدول شهرداری تبریز به پیروزی مهمی دست پیدا کرد.

در این بازی محمد مهدی نظری که سابقه حضور در استقلال را دارد، در دقیقه 44 فجر سپاسی را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند. اما در نیمه دوم علی پورمحمد در دقیقه 64 بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان سیروس دین محمدی امیدوار به کسب یک امتیاز این بازی بشوند.

با این حال در دقیقه 73 محمد مهدی نظری گل دوم و در دقیقه 88 حمید جوکار گل سوم فجرسپاسی را زدند تا این تیم در هفته چهاردهم لیگ یک پیروزی قاطعی را تجربه کند.

فجرسپاسی با این پیروزی با 21 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با 8 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است.

سیروس دین محمدی که بعد از سرمربی شدنش در شهرداری به مسئولین این تیم قول موفقیت داده بود حالا با این نتایج در معرض سقوط قرار دارد. گفتنی است این دومین تیم است که دین محمدی در این فصل سرمربی آن شده است و جالب اینجا است که تیم قبلی دین محمدی راه آهن هم در حال حاضر در انتهای جدول لیگ دسته اول است.

ترکیب دو تیم؛

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - حمید جوکار - سید محمد حسینی - حامد حیدری - سید جلال عبدی - محمد رضا زینال خیری - میلاد صفایی - عباس بوغذار - محمد مهدی نظری - شاهین مجیدی

سرمربی: علی اصغر کلانتری

شهرداری تبریز: وحید عزیزی - بهنام داداش وند - رضا هاشمی - شیرزاد فرید - امیر طهمورثی - محمد قنبری - یاسر درویش - علی محمدی - علی پور محمد - علی محمد چراغی - علی نظری

سرمربی: سیروس دین محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5ner

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین انتقال کاسپین قزوین به ماشین سازی لو رفت!
اختصاصی| نیم‌نگاه خطیبی و دین‌محمدی به بهترین هافبک لیگ دو؛

پیش بازی اکسین-فجرسپاسی؛ فجر با انگیزه سنت‌شکنی می‌کند!
اختصاصی| حاشیه‌هایی که تمرکز یاران لطیفی را برهم زده است؛

سه روز تمرین و سه مصدوم روی دست دین‌محمدی؛ صدای بازیکنان در آمد!
اختصاصی| شرایط تمرینی سخت برای بازیکنان شهرداری تبریز در اواسط فصل؛