تاریخ انتشار: 1396/07/18 18:31
تساوی صبای قم و شهرداری ماهشهر؛
کد خبر: 178883

صبا از شکست گریخت/ پاداش گل زد اما ناجی نشد!

تیم فوتبال صبای قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود شهرداری ماهشهر نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.
صبا از شکست گریخت/ پاداش گل زد اما ناجی نشد!

 تیم فوتبال صبای قم با انگیزه پایان دادن به ناکامی‌های هفت هفته‌ای خود از شروع فصل جدید لیگ آزادگان عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود و در پایان با میهمان خود به تساوی یک بر یک دست یافت.

این دیدار یکی از بازی‌های همزمان هفته هشتم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگا‌ه‌های کشور جام آزادگان بود که در نیمه نخست بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی بدون گل تمام شد، البته در این نیمه تیم شهرداری ماهشهر موقعیت‌های بهتری نسبت به صبای قم داشت ولی به گل نرسید.

تیم شهرداری ماهشهر که از هفت بازی قبل خود سه برد، دو تساوی و دو باخت در کارنامه داشت در نیمه دوم با انگیزه‌تر از صبا در همان لحظات ابتدایی این نیمه توسط فرشید پاداش به گل برتری دست یافت و در ادامه بازی را به نحوی اداره کرد که از گل برتری خود محافظت کند.

در نیمه دوم صبای قم با دو تعویض هومن افاضلی امیدهای خود را برای زدن گل تساوی حفظ کرد تا اینکه داور 6 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد و صبای قم در دقیقه 94 توسط بازیکن با تجربه و میدان دیده خود یعنی جهان‌گیر عسگری به گل تساوی این دیدار دست پیدا کرد.

صبای قم که از سه دیدار خانگی قبل خود در لیگ امسال یک باخت به تیم نفت مسجد سلیمان داده و دو تساوی از مسابقه هفته چهارم برابر تیم ملوان بندر انزلی و دیدار خانگی هفته ششم برابر تیم گل‌گهر سیرجان در کارنامه داشت، با تساوی در مصاف با شهرداری ماهشهر پنج امتیازی شد و بدین ترتیب همچنان در مکان شانزدهم جدول جای دارد.

صبای قم از هشت بازی این فصل خود سه باخت به تیم‌های خونه به خونه بابل‏، برق جدید شیراز و نفت مسجد سلیمان داده است و پنج تساوی با تیم‌های آلومینیوم سازی اراک، ملوان بندر انزلی، ایرانجوان بوشهر، گل گهر سیرجان و شهرداری ماهشهر در کارنامه دارد.

ترکیب دو تیم

صبای قم: حسین نائیجی - علی احمدی - حسین کریمی - آرشا سماعیلی - مهدی جعفرپور - امید ابوالحسنی - کمیل محمدی - محمد رحمتی - علی امیری - کیوان وحدانی - سجاد کرمان

سرمربی: هومن افاضلی

شهرداری ماهشهر:

اصغر عبداللهی - کمال الدین نیکخوی - میلاد شیخی سلیمانی - سروش سعیدی - حسین مالکی - هادی ایمانی - مصطفی ماهی - محمد پورسواریان - محمدحسین مهرآزما - فرشید پاداش - علی اصغر شیردل

سرمربی: سیدکوروش موسوی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5pn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاران افاضلی به دنبال کسب اولین پیروزی فصل/ یقه گیری دو تیم برای کسب سه امتیاز!
اختصاصی| پیش بازی صبای قم-شهرداری ماهشهر؛

باشگاه صبا خواستار حضور مامورین دوپینگ شد
اختصاصی| برای بازی با شهرداری ماهشهر؛

تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛

مهدی تیکدری در ناکامی هتریک می‌کند؟!
اختصاصی| آخرین فرصت برای مهاجم اول مس؛