تاریخ انتشار: 1397/11/13 23:46
کد خبر: 111483

یحیی بیگی: خوشحالیم که نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کردیم/باید شکرگزار این اتفاق باشیم!

زننده گل سه امتیازی آلومینیوم مقابل شهرداری ماهشهر از خوشحالی هواداران می گوید.
یحیی بیگی: خوشحالیم که نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کردیم/باید شکرگزار این اتفاق باشیم!

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص گل ارزشمند سه امتیازی اش در دیدار اخیر با شهرداری ماهشهر گفت: بی نهایت خوشحالم که توانستیم با این گل هوادارانی را که به استادیوم آمده بودند خوشحال به خانه بفرستیم.

عباس یحیی بیگی ضمن بیان این مطلب افزود: تمام بازیکنان در این گل و کسب این پیروزی نقش داشتند و تمام تلاششان را کردند تا تیم به گل برسد و من بسیار خوشحالم که توانستم گل سه امتیازی بازی را به ثمر برسانم و کمک کنم تا هوادارانی که در این سرما به استادیوم آمده بودند خوشحال به خانه برگردند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر این پیروزی به بهبود جایگاهمان در جدول کمک شایانی کرد و ما را به جمع مدعیان برگرداند که به همین خاطر نیز با این گل خوشحالی مضاعفی به اردوی تیم و سکوها تزریق شد و باید شکرگزار این اتفاق باشیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص وضعیت تیمش در مقطع کنونی نیز گفت: خوشحالیم که نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کردیم و با نتایجی که بدست آمد توانستیم فاصله ۹ امتیازی تا منطقه صعود را به ۲ امتیاز کاهش دهیم، از طرفی مطمئنا تیمی که در چهار بازی گل نخورده است تیمی منسجم و منظم است که با توجه به یکدلی تیم و حمایت مسئولین بسیار امیدواریم بتوانیم در پایان فصل یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

یحیی بیگی کار کردن با کمالوند را عاملی برای پیشرفت بازیکنان دانست و تصریح کرد: کار کردن با مربیان بزرگ باعث می شود تا بازیکنان پیشرفت بیشتری داشته باشند و من هم بسیار خوشحالم که در خدمت کمالوند هستیم و امیدوارم با حفظ ایشان بتوانیم از تجاربشان استفاده بیشتری کنیم و شرایطی فراهم شود تا ایشان بتوانند در آرامش کار خود را انجام دهند.

وی در ادامه در رابطه با دیدار پیش روی تیمش نیز اضافه کرد: بازی سختی را در سیرجان پیش رو داریم اما تیم ما هم قطعا برای کسب سه امتیاز پای به این دیدار می گذارد و به هیچ عنوان به دنبال کسب تساوی از این دیدار نیستیم، ضمن اینکه در نیم فصل اول هم تنها تیمی که گل گهر را شکست داد تیم ما بود و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار خواهیم بست.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان اظهار داشت: در بازی های آینده نیز اگر بتوانیم همینطور منظم و با برنامه پیش برویم و از لحاظ عملکرد دفاعی نیز روند فعلی را حفظ کنیم قطعا میتوانیم امتیازات لازم را کسب نموده و به عنوان یک مدعی خود را مطرح کنیم تا ان شالله در پایان فصل صعود را جشن بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7enq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمالوند در اراک ماندنی شد
پس از برگزاری جلسه پنج ساعته امروز با مدیران باشگاه و اخذ ضمانت های لازم؛

پای زمین، دست قرارداد و بوی کتلت در میان بود!
واکاوی دلایل استعفای فراز کمالوند