تاریخ انتشار: 1395/10/27 13:28
سنگربان خیبر به شهرداری بندرعباس پیوست
کد خبر: 235559

سینکی: با قدرت به لیگ یک برمی‌گردم/ فوتبالمان حرفه‌ای است فقط باشگاه‌ها بی‌پول‌اند!

روزبه سینکی گلر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به دلیل مشکلات مالی‌ای از خیبر جدا شد، اتفاقی که اکثر بازیکنان فوتبال با آن مواجه‌اند.
سینکی: با قدرت به لیگ یک برمی‌گردم/ فوتبالمان حرفه‌ای است فقط باشگاه‌ها بی‌پول‌اند!

سینکی درباره جدایی‌اش از خیبر به خبرنگار فرتاک ورزشی می‌گوید: شاید هر تیمی مشکلاتی داشته باشد و هر بازیکنی برای هماهنگی در آن تیم روزهای سختی را پشت سر بگذراند اما مطمئنا بعد از گذر زمان هر فوتبالیستی خودش را به شرایط وفق می‌دهد و اینطور نیست که بعد از چند ماه تصمیم به جدایی از تیمی که در آن زحمت کشیده باشد. پس چه می‌شود که یک بازیکن با وجود زحماتی که برای آمادگی و هماهنگی‌اش می‌کشد از تیم جدا می‌شود؟ فقط یک جواب می‌توان به این سوال داد آن هم اینکه یک فوتبالیست مانند یک کارمند هر روز بر سر تمرین می‌رود و فوتبال بازی کردن در واقع شغلش است و از این حرفه درآمدزایی می‌کند. این جدایی برای شمای کارمند هم در صورت عدم پرداختی‌تان خواهد افتاد. متاسفانه در خیبر پولی نبود که من را امیدوار به ماندن کند و برای همین به پیشنهاد بندرعباس جواب مثبت دادم.

وی در ادامه گفت: روزهای خوبی در خیبر داشتم اگرچه آنها  در حقم جفا کردند و تعهداتی که داده بودند را عملی نکردند و مجبور شدم از لیگ یک به لیگ دو بروم؛ نمی‌گویم از حضورم در لیگ دو ناراحتم چراکه شهرداری بندر یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول است و احتمالا با صعودش به لیگ دسته اول در اینجا خواهم ماند. البته باز هم می‌گویم همه این صحبت‌ها منوط به این است که آنها نیز به مانند خیبری‌ها نباشند و وفای به عهد کنند. ان‎شاءالله با قدرت سال دیگر به لیگ یک بازمی‌گردم، در این مدت آنقدر خوب کار خواهم کرد که نگاه‌ مربیان لیگ‌برتری را به نیز به خودم معطوف کنم و حتی پیشنهاد لیگ‌برتری نیز داشته باشم. 

او در پایان افزود: فوتبالمان حرفه‌ای است فقط باشگاه‌ها بی‌پول‌اند(باخنده)! اصل کار در فوتبال ایران همین موضوع است بی‌پولی‌های باشگاه‌‌ها؛ با یک نگاه گذرا به تیم‌هایی مثل نساجی، راه‌آهن، سپیدرود، فولادیزد، خیبر و ... به این نتیجه خواهید رسید که تیم‌هایی که عملکردشان خوب است و مشکل مالی دارند دیگر به حرفه‌ای شدن فکر نمی‌کنند. از این جمع فقط سپیدرود و نساجی هستند که بالای جدول حضور دارند مابقی تیم‌ها اگرچه در نیم فصل اول  عملکرد خوبی داشتند اما در نیم فصل دوم مشکلات مالی تاثیری شگرف در روند تیمی‌شان داشته است.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k96pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیانکی و بردی دیگر در کارنامه درخشانش در لیگ دو