تاریخ انتشار: 1395/08/28 20:31
کد خبر: 248383

میرزایی: در لیگ یک بازی و تیم آسان نداریم/ لیگ دو و سه‌ی‌ها از ما شرایطشان بهتر است

کیانوش میرزایی زننده گل پیروزی‌بخش راه‌آهن مقابل اکسین شرایط این تیم را مساعد نمی‌داند.
میرزایی: در لیگ یک بازی  و تیم آسان نداریم/ لیگ دو و سه‌ی‌ها از ما شرایطشان بهتر است

کیانوش میرزایی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی، درباره دیدارشان با اکسین و گلزنی‌اش گفت: مقابل اکسین بازی خوبی داشتیم البته آنها هم خوب بودند و اگر قرار باشد دو بازی خوب از ما رقابت‌هایی که تا اینجای کار داشتیم اسم ببریم یکی از آنها همین دیدار است.

وی افزود: البته اکسین هم خوب بود البته چند بازی آنها را پیش از این دیدار دیده بودم آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و امتیازات خوبی کسب کرده‌اند.

میرزایی در باره گلزنی اش در این بازی گفت: درباره گلزنی‌ام باید بگویم هر کسی دؤست دارد برای تیمش مفید باشد و من هم تمام تلاش خودم را کردم تا  بتوانم خوب بازی کنم و خدارو شکر که توانستم گل بزنم و برنده ی  بازی باشیم.

وی در رابطه با بازی در پست مورد علاقه اش گفت: این را هم بگویم که خیلی دوست داشتم در پست مورد علاقه‌ام(هافبک نفوذی) بازی کنم که خدا را شکر در این دیدار در این پست به میدان رفتم و گلزنی کردم، یک گل سه امتیازی حیاتی خوب، در شرایط مالی خیلی بد تیم  که جای خوشحالی دارد. البته در 2 بازی در دفاع چپ حضور داشتم و در ادامه بازی‌ها هم طبق نظر کادرفنی گوش راست بازی کردم.

 

او درباره شرایط راه‌آهن می‌گوید: هر بازی بجای آنکه شرایط بهتر شود، بدتر هم می‌شود. وضعیت مالی و حتی مالکیت تیم مشخص نیست، ما هفته به هفته با وعده و وعید به انتظار بهتر شدن این اوضاع هستیم اما اینکه پیش از بازی به اردو و هتل نرویم دیگر چیزی است که من تا به الان تجربه نکرده بودم. ما حتی با اتوبوس به کرج نرفتیم و هر بازیکن با بازیکن‌های دیگر قرار گذاشت تا با خودروهای شخصی به ورزشگاه انقلاب کرج برویم. حتی گرمکن درست و  حسابی هم نداریم. شاید لیگ دو و سه‌ای‌ها از ما شرایطشان بهتر باشد و هیچ کس این را  باور نکند.

میرزایی افزود: راه‌آهن از نظر فنی چه فردی و چه تیمی خیلی خوب است، حالا بماند که یک روز تیم‌ها خوب  یا بد بازی می‌کنند من سابقه حضور در تیمی که شرایط تیمی‌ خوبی داشته اما شرایط مالی‌اش بد بوده را دارم. آلومینیوم هرمزگان تیمی بود که سال گذشته شرایط تیمی خوبی داشت اما شرایط مالی این تیم آنقدر بد بود که نیم فصل 11 بازیکن ترکیب اصلی از تیم رفتند و تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرد. با همه این اوصاف اکثر بازیکنان به خاطر آقای پاشازاده در کنار تیم ماندند و همه به خاطر ایشان به اینجا آمدند. اینکه راه‌آهن به بالای جدول صعود می‌کند یا نه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد باید دید در ادامه رقابت‌ها شرایط چطور رقم می‌خورد؟ مطمئن باشید که تا پایان نیم فصل بچه‌ها از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.

 

photo_2016-11-18_07-30-44

 

وی درباره دیدار مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: در لیگ یک تیم راحت و ضعیف نداریم، گاهی وقت‌ها ضعیف‌ترین تیم‌ها و ته جدولی‌ها می‌آیند تیم صدرجدول را می‌برند یا یک همچنین اتفاقی که از پیش تعیین نشده اتفاق می‌افتد. همه تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان گفت که حتما بازی را می‌بریم و 3 امتیاز می‌گیریم اگرچه تمام تلاشمان را می‌کنیم و در این فرصتی که برای دیدار هفته بعدمان مانده به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد. حالا باید ببینم قسمت‌مان چه می‌شود و خدا چه می‌خواهد ولی هر کس در این رقابت‌ها بیشتر تلاش کند قطعا نتیجه بهتری را کسب می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9dmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیل فرهادی: شکست برابر راه‌آهن حق ما نبود/ این شکست را جبران می‌کنیم