تاریخ انتشار: 1395/10/26 20:41
کد خبر: 235683

مربی فیورنتینا در مورد بازی با یوونتوس می گوید

مربی فیورنتینا در مورد بازی با یوونتوس می گوید

تیم های یوونتوس و فیورنتینا در دیداری حساس در ورزشگاه آرتیمو فرانکی به مصاف هم خواهند رفت و پائولو سوسا در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد اهمیت این دیدار صحبت کرد و معتقد است که مالکیت توپ و نه یارگیری بازیکنان کلید این بازی خواهد بود.

 

سرمربی فیورنتینا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: باید بهتر از گذشته بازی کنیم. وقتی تیم حریف در این چنین سطح بالایی قرار دارد، واضح است که بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. به توضیح اینکه این بازی چقدر برای همه ی ما مهم است، نیازی نیست. بازی فردا بسیار مهم و متفاوت خواهد بود. باید تمام تلاش خود را برای این بازی بگذاریم و به این پیراهن و هوادارانش احترام بگذاریم. هدف ما در این بازی برد است. برای بردن یوونتوس باید مصمم باشید، حتی این در زندگی آدمی نیز برقرار است. تیم ما در حال بهتر شده است. ممکن است بازی را واگذار کنیم و یا با نتیجه ی تساوی بازی را به اتمام برسانیم، اما در صورتی که همان عملکردی که فصل گذشته به نمایش گذاشتیم را داشته باشیم مرا خشنود خواهد کرد، طبیعتاً امیدواریم نتیجه ی بهتری در این بازی کسب کنیم.

 

سوسا در ادامه افزود:ما نباید عقب بکشیم و دفاع کنیم تا از روی ضدحمله ها گل بزنیم. این رویکرد اشتباه است. در ابتدای فصل ما در پرس ابتدای بازی آن ها دچار مشکلاتی شدیم، اما در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم. این حقیقت که یوونتوس فیزیکی و با کیفیت دفاع می کند برای ما مشکلاتی به وجود خواهد آورد، اما موقعی که ما مالکیت توپ را در اختیار داریم می توانیم آن ها را اذیت کنیم. برای دفاع در مقابل مهاجمی مانند گونسالو ایگوایین، باید تا جایی که امکان دارد مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. یارگیری نفر به نفر نخواهیم داشت.

 

از سوسا در مورد اینکه در لیست سرمربیان احتمالی بانوی پیر در آینده خواهد بود پرسیده شد، تیمی که خود نیز در آن بازی کرده است: من سرمربیگری را انتخاب کردم و از تیم جوانان شروع کردم و در حال بهتر شدن هستم. آینده من به وضعیت کنونی بستگی دارد و در حال حاضر بر روی این تمرکز کرده ام. من حتی موقعی که در صدر جدول سری آ قرار داشتیم راضی نبودم، جاه طلبی ما باید همیشه برای بهتر و بهتر شدن نسبت به روز قبل باشد. فکر می کنم تا این مقطع فصل ما شایسته ی کسب شش تا هشت امتیاز بیش تر از امتیازاتی که در حال حاضر در اختیار داریم بوده ایم.

 

پائولو سوسا تایید کرد که داویده آستوری، بورخا والرو و نیکولا کالینیچ برای این بازی در دسترس خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9ewq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری از یوونتوس می رود؟!