تاریخ انتشار: 1395/09/11 13:03
کد خبر: 245835

رضایت سیمئونه از عملکرد شاگردانش

سرمربی اتلتیکومادرید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر گیخوئلو خشنود و راضی است.
به گزارش فرتاک ورزشی، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در نخستین بازی اش در کوپا دل ری به راحتی گیخوئلو را شکست داد. تیم مادریدی 6 بر صفر برابر میزبانش پیروز شد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: عملکرد تیم در این بازی اهمیت زیادی داشت. بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند. در نیمه نخست حریف توپ را در اختیار داشت و به خوبی بازی کرد. پس از پنالتی از فضاهای ایجاد شده بهره بردیم.
 
 
سرمربی اتلتیکومادرید درباره جو ورزشگاه المانتیکو اظهار کرد: در دوران بازیگری ام در این ورزشگاه حضور داشتم. تماشاگران خیلی به بازیکنان نزدیک هستند. دیدار دیشب بازی خوبی بود. مردم برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند و پیروزی خوبی برای ما به حساب می آمد.
 
 
 سیمئونه در مورد عملکرد بازیکنان تیمش گفت: برای نخستین بار بود که نیکلاس گایتان توانست در پست خود(هافبک چپ) بازی کند. در این پست کوکه و یانیک کاراسکو را در اختیار داریم. به همین خاطر گایتان رقابت سخت و زیبایی با آن ها دارد. در بازی دیشب هوش سرعت و بازی خوبش را نشان داد. امیدوارم در آینده نیز این چنین بازی کند و زمانی که فرصت بازی پیدا کرد بتواند به خوبی از آن استفاده کند.

سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: عملکرد آنخل کورئا خیلی خوب بود. هر روز بهتر می شود. توانست گلزنی کند و باید به او فرصت بازی داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9laq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمئونه: از عملکرد کاراسکو خیلی خوشحالم