تاریخ انتشار: 1395/10/17 12:32
کد خبر: 237783

2 خبر ورزشی از استان کردستان

برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمان بسیج ورزشکاران کردستان و به بهره برداری رسیدن خانه ژیمناستیک بانه در دهه فجر سال جاری، 2 خبر ورزشی استان است.
 2 خبر ورزشی از استان کردستان

از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مجمع استانی سازمان بسیج ورزشکاران کردستان روز پنجشنبه 16 دی با حضور اعضا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

پس از انجام رأی گیری، حامد جولایی با کسب 30 رأی رئیس مجمع و اشرف هدایت‌نژاد با کسب 16 رأی و فرزاد هلالی با کسب 14 رأی به عنوان نواب رئیس این مجمع برای 2 سال انتخاب شدند.

این مجمع با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس و مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

** خانه ژیمناستیک بانه در دهه فجر افتتاح و به بهره بهرداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح خانه ژیمناستیک بانه خبر داد و گفت: این طرح نیز یکی از 11 پروژه ورزشی است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

حامد جولایی افزود: خانه ژیمناستیک شهرستان بانه در سال 87 کلنگ آن بر زمین زده شد و اعتبارات این پروژه جهت احداث و اتمام آن از محل ملی و استانی تأمین شده است.

جولایی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع در بخش های مختلف با شرایط استاندارد احداث و در اختیار ورزشکاران رشته ژیمناستیک قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: خانه ژیمناستیک بانه در حال حاضر صددرصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه با 18 میلیارد ریال اعتبار پایان یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: این سالن ورزشی در بخش هایی شامل سالن آموزشی و تمرینی، رختکن، مدیریت و سریس های بهداشتی احداث شده است.

وی تاکید کرد: در راستای واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیردولتی(ماده ۲۷) با امضای قراردادی از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان خانه ژیمناستیک بانه به بخش خصوصی واگذار شده است.

جولایی گفت: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای ورزشی در استان کردستان افزایش خواهد یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9wav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند خبر ورزشی از استان کردستان