تاریخ انتشار: 1395/06/14 13:19
کد خبر: 263511

هنوز خداحافظی نکرده و تصمیمی نگرفته‌ام

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با 50درصد توان‌مان قهرمان شدیم
هنوز خداحافظی نکرده و تصمیمی نگرفته‌ام

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی،

عادل غلامی  درمورد کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا همراه با تیم بانک سرمایه اظهار داشت: مسابقات نسبت به سال‌های گذشته سطح بالاتری داشت، چراکه سایر تیم‌های بازیکنان خارجی خیلی خوبی را جذب کرده بودند. ویسوتو و کواسویچ از جمله ستاره‌های والیبال بودند که در العربی بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: تیم ما هم بسیار خسته بود، اما با مدیریت خوبی که انجام شد توانستیم با 50 درصد توان خود روی سکوی قهرمانی بایستیم. بعد از سال سخت و فشرده‌ای که داشتیم باید در این تورنمنت قهرمان می‌شدیم تا کمی خستگی از بدن‌هایمان خارج شود که خدا را شکر اینگونه هم شد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درخصوص حضور لوزانو در راس کادر فنی تیم ایران خاطرنشان کرد: در دورانی که لوزانو هدایت تیم را برعهده گرفت من از نظر عملکرد و اعتماد به نفس شرایط بهتری پیدا کردم. ما در زمان کواچ به شدت تحت فشار بودیم، اما در زمان مربیگری لوزانو هیچ یک از مشکلات قبل را نداشتیم.

غلامی درخصوص خبر خداحافظی‌اش عنوان کرد: قبل از المپیک هم از من سوالاتی پرسیده شد، اما گفتم که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. حالا هم شرایط تغییر نکرده و تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام. تمام صحبت‌ها، خبرها و شایعات را تکذیب می‌کنم  و اگر تصمیمی بگیرم قطعاً رسماً اعلام می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kae8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدوی برای همیشه رفت/ محمودی و غلامی هم می‌روند