تاریخ انتشار: 1396/04/28 22:13
خوشا شیراز که کلانتر دارد؛
کد خبر: 194783

بازگشت به جمع کاکوها؛ کلانتری به دنبال شگفتی دیگر/ نشستن بر روی صندلی شاه غلام شهامت می خواهد

فجر شهید سپاسی شیراز که سال قبل بر روی نیمکت خود از غلامحسین پیروانی بهره می برد، امسال سکان هدایت خود را به علی اصغر کلانتری سپرده است.
بازگشت به جمع کاکوها؛ کلانتری به دنبال شگفتی دیگر/ نشستن بر روی صندلی شاه غلام شهامت می خواهد

 شیراز را باید یکی از قطب های فوتبال ایران از سالیان دور دانست، جایی که برق شیراز با آن سابقه دیرینه اش در امر ورزش به ویژه فوتبال، خاطرات بسیاری را برای مردم و جوانان قدیم و جدید این شهر رقم زده است.

در کنار برق شیراز، باید به تیم فجر شیراز اشاره نمود که علی رغم تمامی مشکلات مالی که داشته ، همواره در سطح بالایی از فوتبال حضور داشته و بعنوان نماینده استان فارس، نگذاشته است چراغ کم سوی این استان، خاموش گردد.

فجر سال گذشته تا روزهای آخر در بیم و امید برای ماندن در لیک یک دسته و پنجه نرم می کرد.و در نهایت با کسب 36 امتیاز با شاه غلام در لیگ ماندگار شد تا سالی دیگر هم در لیگ دسته اول خضور داشته باشد.

فجر برای رقابت های فصل 96- 97 سکان هدایت خود را به دستان علی اصغرکلانتری سپرده است، مربی که بیشترین حضور در دوران مربی گری خود را در برق شیراز سپری نموده است و حتی به همراه این تیم توانست در فصل 90-91 به لیگ برتر صعود نماید.

کلانتری در طی یک دهه گذشته یکی از مربیان موفق استان فارس بوده و همواره از او بعنوان مربی نام برده شده که سهم بزرگی در زنده نگه داشتن فوتبال در این استان کهن بر عهده داشته است.

این مربی نام آشنای فوتبال فارس سال قبل در مس رفسنجان حضور داشت و به همراه این تیم در نهایت در جایگاه یازدهم جدول ایستاد.

علی اصغر کلانتری برای این فصل از رقابت های لیگ دسته اول بر روی صندلی نشسته است که همیشه از غلامحسین پیروانی بعنوان یک آلترناتیو قوی نام برده می شود. سال قبل هم شاه غلام علی رغم تمامی مشکلات توانسته بود این تیم را نگه دارد و باید گفت این مربی اخلاق گرای شیرازی همیشه در این تیم برای خود حقی قائل بوده است.

جان کلام این که در فجر همیشه صندلی این تیم لرزان بوده خصوصا وقتی پیروانی بر روی آن ننشسته باشد و باید دید که آیا کلانتری می تواند نتایج خوبی در این تیم کسب نماید یا این که از هفته های اول زمزمه های حضور شاه غلام باز هم شنیده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kboqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران علی کلانتری در فجرسپاسی مشخص شدند
احتمال ورود یک مربی دیگر وجود دارد؛

آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛

سه بازیکن جدید به فجر پیوستند
استارت فجر در نقل و انتقالات؛