تاریخ انتشار: 1398/07/09 19:45
کد خبر: 85859

ادواردو هیچ خطایی روی علیپور مرتکب نشد!

فرید کریمی می‌گوید نباید شکست مقابل پرسپولیس در تیم ماشین سازی اثر بگذارد.

فرید کریمی هافبک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی را پیگیری می‌کرد، درست است که پرسپولیس بازی را در اختیار گرفته بود اما ما تلاش می‌کردیم تا به نتیجه مورد نظر خودمان برسیم و بازی را با پرسینگ شدید حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که تیمشان برنامه خاصی برای گلزنی نداشت، عنوان کرد: آنطوری که میگویید نیست، ما چند مصدوم داشتیم و خسته هم بودیم، پرسپولیس مهره های زیادی داشت و خستگی کمتری هم در این تیم دیده می‌شد اما با این حال دیدید که موقعیت خاصی به آن ها ندادیم.

کریمی درباره صحنه پنالتی هم گفت: من از بالا صحنه را دیدم و با آقای نصیرزاده هم صحبت کردم، فکر می‌کنم اصلا پنالتی نبود. ادواردو هیچ خطایی روی علیپور مرتکب نشد و داور به اشتباه پنالتی گرفت. آقای رسول هیچ وقت تا این حد عصبانی نمی‌شوند اما در آن ثانیه داور پنالتی اشتباه گرفت و باعث شد آقای خطیبی هم شدیدا خشمگین شوند.

هافبک ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: جام حذفی برای ما تمام شده و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در لیگ به نتیجه برسیم. در لیگ بازی آخر را بردیم و حالا باید در دیدار خارج از خانه کار را ادامه دهیم. تیممان فرم خوبی دارد و نباید اجازه دهیم این شکست در تیم ما اثر بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgme8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: کالدرون بیشتر از برانکو با من مشورت می‌کند