تاریخ انتشار: 1395/08/17 18:33
کد خبر: 250411

پیش بازی خونه به خونه-اکسین البرز/ حساس ترین جدال هفته دوازدهم لیگ یک در بابل!

در ادامه هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران (آزادگان) که به دلیل رقابت‌های جام حذفی به تعویق افتاده بود، فردا (سه شنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود تا پرونده بازی‌های این هفته بسته شود.
پیش بازی خونه به خونه-اکسین البرز/ حساس ترین جدال هفته دوازدهم لیگ یک در بابل!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بازی‌های پایانی هفته دوازدهم لیگ آزادگان در حالی برگزار می‌شود که شاگردان علیرضا مرزبان می‌توانند با پیروزی برابر دیگر مدعی صعود به لیگ برتر یعنی اکسین البرز به صدر جدول رده بندی برسند. دو بازی دیگر هم تقابل 4 تیم 16 امتیازی لیگ است.

این دو تیم بالانشین لیگ یک در حالی به مصاف هم می‌روند که هفته گذشته از رقابت های جام حذفی کنار رفتند. شاگردان علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه بابل از هفته ششم طعم باخت را نچشیده‌اند و از 18 امتیاز ممکن توانسته‌اند 14 امتیاز کسب کنند تا خودشان را بعنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نشان دهند. آنها این شانس را دارند که با برد در بازی فردا بتوانند به صدر جدول بازگردند.

البته بازیکنان و کادرفنی خونه به خونه بابل این را می‌دانند که برای رسیدن به صدر جدول کار راحتی ندارند و باید با اکسین البرز که از ابتدای لیگ آزادگان جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی بوده بازی کنند. با این حال اکسین البرز چند هفته‌ای از شرایط آرمانی خود دور شده و چهار هفته‌ است که نتوانسته پیروز از میدان خارج شود. البته آنها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل خونه به خونه بابل، جای این تیم را در رده سوم جدول رده بندی بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klo9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی فیروز کریمی به علیرضا مرزبان/ بیا و فوتبال بازی کن!