تاریخ انتشار: 1396/05/23 19:16
حنطه بازی باخته را به تساوی کشاند؛
کد خبر: 188959

تساوی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک؛ کام بک جذاب در لیگ یک!

مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک به تساوی 2-2 دست یافت.
تساوی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک؛ کام بک جذاب در لیگ یک!

 دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه این دیدار، دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

مس رفسنجان که در این بازی میزبان بود و از حضور هواداران خود در بازی سود می‌جست، گل اول مسابقه را در دقیقه 30 توسط امیر خدامرادی به ثمر رساند و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند اما در نیمه دوم و با رهنمودهای مربیان دو تیم، نیمه جذابی را شاهد بودیم.

در دقیقه 67 بازی امیرحسین موسی زاده مهاجم قد بلند و گلزن مس رفسنجان موفق شد گل دوم تیمش را نیز به آلومینیوم بزند اما نکته تاریک این بازی اخراج وی پس از چند دقیقه بعد از گلزنی بود. موسی زاده با دریافت کارت قرمز توسط داور بازی، از میدان خارج شد و مس را 10 نفره کرد.

همین امر سبب شد تا فشار حملات آلومینیوم روی دروازه مس بیشتر شود و در دقیقه 75 حامد بصیری کاپیتان آلومینیوم اراک گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در صورتی که تنها ثانیه ای به زمان بازی باقی مانده بود، در دقیقه 96 امیر نوری موفق شد گل تساوی را بزند و در نهایت حنطه و شاگردانش در این بازی سربلند از میدان خارج شدند

آلومینیوم اراک با این تساوی در جدول رده بندی دو امتیازه شد و مس رفسنجان نیز همانند آلومینیوم به دومین تساوی خود در لیگ یک رسید و دو امتیازه شد.

گفتنی است آلومینیوم اراک هفته آینده میزبان نساجی است و مس رفسنجان نیز در خانه فجرسپاسی به میدان خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knjex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 21 نفره بازیکنان مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک اعلام شد
یاران سامره به خط شدند؛