تاریخ انتشار: 1396/05/22 10:57
حنطه و سامره به دنبال اولین سه امتیاز؛
کد خبر: 189255

پیش بازی مس رفسنجان-آلومینیوم اراک؛ نبرد دو استقلالی در لیگ یک!

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از سری رقابت های هفته دوم لیگ دسته اول کشور در مقابل یکدیگر صفارایی می کنند.
پیش بازی مس رفسنجان-آلومینیوم اراک؛ نبرد دو استقلالی در لیگ یک!

 رفسنجانی ها که در هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و در بابل تیم مدعی صعود خونه به خونه را با درخشش محمدحسین کریم زاده متوقف کردند باید پای به دیدار آلومینیومی بگذارند که در هفته گذشته در حالی که همه این انتظار را از این تیم داشتند که مقابل صبای نگون بخت پیروز شود، تن به تساوی بدون گل داد.

مصاف دو تیم می تواند بسیار زیبا باشد چرا که هر دو تیم تشنه پیروزی می باشند و می‌خواهند به اولین سه امتیاز خود در لیگ یک نائل آیند. البته مس رفسنجان در هفته گذشته نشان داد که یک تیم با شخصیت می باشد چرا که موقعیت های زیادی را بر روی دروازه خونه به خونه تدارک دیدند اما در زدن ضربات آخر کمی بد شانس بودند.

مسی ها که از امتیاز میزبانی بهره می برند به دنبال پیروزی در مقابل دیدگان هواداران شان می باشند البته اگر سامره می خواهد بیشتر از قبل در شهرش محبوب شود باید در بازی های خانگی فرصت را بر حریفان تنگ کند.

آلومینیوم نیز که در روز های گذشته خبر های زیادی مبنی بر مشخص شدن مدیرعامل این تیم به گوش می رسد، کمی از فقر مدیریتی رنج می برد البته گفته می شود که مدیرعاملش طی روز های آتی به هواداران معرفی می شود اما هنوز هیچ تصمیمی مدیران این تیم برای پست مهم مدیرعاملی ندارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - سید کاظم حیات منش - علی مرزبان - امیر خدامرادی - امیرحسین موسی زاده - سجاد حیدری - محمدحسین کریم زاده - حمید غلامی

آلومینیوم اراک: محمد رضا قویدل - ابوالفضل قربانی - علی عزیزی - میلاد رخشان - آرش قادری - وحید جعفری - ابوالفضل کمانی - حسین احمدلو - حامد بصیری - ایمان رییسی - شکرالله دهقان

در سوابق دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان 4 بازی ثبت شده است که سهم هر کدام از تیم ها دو پیروزی بوده است. آلومینیوم فصل قبل در خانه 2-0 از مس رفسنجان شکست خورد اما انتقام این شکست را در خانه حریف بانتیجه 1-0 گرفت.

نکته جالب درخصوص بازیکنانی که در مصاف های رو در روی این دو تیم گلزنی کرده اند، فقط نام دو بازیکن دیده می‌شود. امیرحسین موسی زاده و امیر خدامرادی بازیکنانی هستند که در لباس مس رفسنجان موفق شدند دروازه تیم آلومینیوم را باز کنند.

همواره بازی های دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان کم گل بوده است و باتوجه به بازیکنانی که دو تیم در نقل و انتقالات فصل جدید جذب کردند و نتیجه‌ای که این دو تیم در هفته اول گرفتند، پیش بینی ها نشان از پیروزی مس رفسنجان دارد اما شاگردان علی حنطه نیز برای کسب امتیاز به رفسنجان سفر خواهند کرد و باید دید سرنوشت این دیدار چه خواهد شد و دو تیم سنت شکنی می‌کنند و اولین تساوی رو در رو را رقم می‌زنند و یا به سه امتیاز بازی خواهند رسید. این دیدار اولین تقابل علی حنطه و علی سامره در عرصه مربیگری نیز محسوب می‌شود.

گفتنی است این دو تیم از ساعت 18 روز دوشنبه 23 مرداد ماه در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم خواهند رفت.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dl8lm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکات آماری جالب درخصوص بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان
دو برای آلومینیوم و دو برد برای مس؛