تاریخ انتشار: 1396/05/15 12:51
رونمایی از سرمربی جدید بابلی ها؛
کد خبر: 190799

پیش بازی خونه به خونه-مس رفسنجان؛ جدال ابراهیم‌پور و بچه محل‌ها!

هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دوشنبه (فردا) پیگیری می شود.
پیش بازی خونه به خونه-مس رفسنجان؛ جدال ابراهیم‌پور و بچه محل‌ها!

در یک دیدار حساس تیم مس رفسنجان به بابل سفر کرده تا با خونه به خونه پیکار کند. این دیدار علی رغم جدال دو تیم که حساسیتی فراوان دارد می تواند صحنه های قشنگی را خلق کند، چرا که دروازه بان مس رفسنجان سعید ابراهیم پور اهل بابل می باشد و تا یک قدمی پیوستن به تیم بابلی پیش رفت اما سر از رفسنجان در آورد، این اتفاق می تواند زیبایی های این بازی را دوچندان کند.

علی سامره، سرمربی مس رفسنجان که نمی خواهد در اولین گام شکست بخورد مقابل خونه به خونه ای قرار می گیرد که در ترکیب خود پوست اندازی کرده است و به دنبال برد در این بازی سه امتیازی می باشد.

در مقابل، تیم بابلی غرق در حاشیه شده و سرمربی خود حسین رحمانی را دیگر در اختیار ندارد و یک مرد هلندی و امامی فر هدایت خونه به خونه را در اختیار گرفته اند.

این تغییرات که کمتر از ۲۴ ساعت تا شروع بازی بود رخ داد می تواند بیشترین آسیب را به بابلی ها وارد کند چرا که مربیان جدید هیچ شناختی از تیم و بازیکنان ندارند و این پاشنه آشیل نماینده بابل است.

بابلی‌ها در نقل و انتقالات 7 بازیکن جدید جذب کرده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به امیر منصوریان، محمد قاسمی نژاد و مهدی حنفی اشاره کرد و در مقابل تیم مس رفسنجان 10 بازیکن جدید جذب است که از مهمترین بازیکنان این تیم کویرنشین نیز می‌توان به سعید ابراهیم‌پور، حامد محمودی و علی مرزبان اشاره کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

خونه به خونه: میررسول حسینی - حمیدرضا دیوسالار - وفا هخامنش - هادی خیری - امیر منصوریان - مهدی خیری - مهدی حنفی - محمد قاسمی نژاد - حمید کاظمی - روح الله باقری - میلاد نوری

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - محسن ورزکار - حامد محمودی - علی مرزبان - حسین رسولی - جواد مولایی - کاظم حیات منش - حمید غلامی - بهرام رشیدفرخی - امیر خدامرادی - امیرحسین میرزاحسینی

سوابق رویارویی دو تیم:

 

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18 در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zkjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان ایرانجوان بوشهر به مس رفسنجان پیوست
اولین ورودی مس رفسنجان/ بابلی‌ها بازهم رکب خوردند؛

حامد محمودی بر سر دو راهی بابل-رفسنجان!
توافق نهایی با سیاه‌جامگان صورت نگرفت؛

از قرمزپوش شدن قائدی تا انتقال پورمحمد به لیگ برتر
اختصاصی| از نقل و انتقالات لیگ یک چه خبر؟(بخش اول)؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛