تاریخ انتشار: 1396/06/24 11:29
کد خبر: 183035

همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در والیبال برگزار می‌شود

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی در والیبال خبر داد.
همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در والیبال برگزار می‌شود

 نصیرزاده از برگزاری اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی در والیبال در آبان ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان خبرداد وافزود این همایش با هدف کاربردی نمودن علوم ورزشی در رشته والیبال ودر محورهای استعدادیابی در والیبال ،کاربرد های بیومکانیک ورزشی در والیبال،کاربردهای فیزیولوژی ورزشی دروالیبال ،آشنایی با آسیب شناسی وبازتوانی در ورزش والیبال،رسانه و والیبال ،بازاریابی در والیبال ،گردشگری ورزشی دروالیبال ،علم تمرین ویژه دروالیبال برگزار می گردد. 

دبیر برگزاری این همایش ایراد داشت با توجه به موفقیت های اخیر والیبال ایران در دنیا امروزه کشور ما بایستی صادر کننده علوم خودبه سایر کشورهای دنیا باشد که امیدواریم در این همایش که با دعوتی که از قهرمانان ملی رشته والیبال برگزار می گردد بتوانیم علاوه به بررسی علمی تحقیقات به مباحث تجربی آنان نیز  بپردازیم. 

سرپرست تیم ملی والیبال دانشجویان کشورمان یادآور شود که آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ۱۲ مهرماه خواهد بود و انشالله این همایش ملی در ۱۱ آبان ماه برگزار خواهد شود.

عضو هیات ریسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی یادآور شود این همایش یک محور ویژه  با عنوان اجرای بهینه سیاست های اقتصاد مقاومتی در درزش دارد که برگزیدگان مقالات این بخش جوایز نفیسی اهداء می گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knml8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیچلو و خوش‌خبر تماشاگر ویژه تور جهانی والیبال ساحلی