تاریخ انتشار: 1396/03/01 10:52
اختصاصی| نساجی برای بازی به بابل می‌رود؛
کد خبر: 209311

اخلاق مدار باش آقای مالک؛ پرهام با کارکنان شرکتش مقابل خونه به خونه قرار می‌گیرد!

مالک باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: به احترام حکم کمیته استیناف تیم نساجی برای بازی با خونه به خونه راهی بابل می‌شود.
اخلاق مدار باش آقای مالک؛ پرهام با کارکنان شرکتش مقابل خونه به خونه قرار می‌گیرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی پرهام در مورد صدور رای کمیته استیناف برای بازی با خونه به خونه در روز پنجشنبه گفت: ما به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردیم و اکنون کمیته استیناف این رای را صادر کرده و ما هم مطیع قانون هستیم. زیرا اگر بخواهیم خلاف قانون عمل کنیم سنگ روی سنگ در فوتبال بند نمی شود. تیم نساجی روز پنجشنبه راهی بابل می شود تا مقابل خونه به خونه قرار بگیرد.

این اظهار نظر تامل برانگیز مالک باشگاه نساجی درحالی مطرح است که تمامی بازیکنان این تیم به تعطیلات رفتند و هیچ گونه تمرین خاصی برای بازی با خونه به خونه انجام نداده‌اند. بازیکنانی که اکثرشان قراردادهایشان به اتمام رسیده و نمی‌توانند با لباس نساجی بازی کنند و این مصاحبه آقای مالک، گویا حکایت از چیز دیگری دارد.

درحالی که روز پنجشنبه همین هفته، مراسم چهلم پدر مرحوم برادران حسن زاده است، مالک باشگاه نساجی با تحت تاثیر قرار دادن باشگاه خونه به خونه، اخلاق را باختند و بدون تحقیق، حرف‌هایی زدند که اخلاق، در آن یک درصد هم رعایت نشده بود.

مالکی که دم از قانون می‌زند، لیدر مشروب خورده‌اش هواداران را به وسط زمین هدایت می‌کند تا بازی نیمه تمام شود بلکه نساجی سه امتیاز بازی را بگیرد، آیا این پایمال کردن قانون نبود! بیائیم کمی انصاف و اخلاق‌مدار باشیم و همه چیز را به سه امتیاز که برای هیچ کدام از تیم‌ها ارزش ندارد، فدا نکنیم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvqyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا حسن زاده در خونه به خونه موفق شد و پرهام در نساجی ناکام؟!

اعلام رای بازی جنجالی لیگ یک
نساجی-خونه به خونه تکرار می شود؛

معمای عجیب فصل 96-95 فوتبال ایران
چرا لیگ یک تمام نمی‌شود؟!