تاریخ انتشار: 1395/09/20 22:56
کد خبر: 243779

چرا حسن زاده در خونه به خونه موفق شد و پرهام در نساجی ناکام؟!

دو مولتی میلیاردر فوتبال ایران در شمال کشور آمده اند و سرمایه گذاری کردند و می خواهیم ببینیم که علت موفقیت و ناکامی آنها در چه چیزی بوده است.
چرا حسن زاده در خونه به خونه موفق شد و پرهام در نساجی ناکام؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه و نساجی دو تیم پرهوادار فوتبال ایران هستند که بعضا هوادارانشان بیشتر از تیم های لیگ برتری می باشند و تعصب و عِرق به پیراهن این تیم ها، در بازیکنانشان موج می زند.

از حق نباید گذشت و باید گفت که نساجی یکی-دو سالی است که با مشکل شدید مالی دست و پنجه نرم می کند و شاید آن سوی میدان و در بابل، گویی از این خبرها نیست و تیم در آرامش کامل است. می خواهیم به صورت گذرا به ناکامی مهدی پرهام در نساجی بپردازیم.

پرهام که به سلطان فوتبال مازندران معروف است و به وی لقب "سلطان مهدی پرهام" را در قائمشهر دادند، محبوبیت عجیبی بین مردم فوتبالی قائمشهر دارد و مشکل اساسی وی با مسئولین این شهر، سر تاسیس ورزشگاه و همچنین کمک مالی به باشگاه می باشد.

پرهام که به گفته خودش چیزی بالغ بر بیش از 8 میلیارد در نساجی هزینه کرده است و هیچ دریافتی نداشته، حداقل از مسئولین این شهر انتظار داشت تا یک زمین مناسب برای تاسیس ورزشگاه به وی اختصاص دهند تا او بتواند ورزشگاه جدیدی در قائمشهر بنا کند و کمی نیز در امورات باشگاه به وی کمک کنند، اما تصورهای پرهام برعکس از آب در آمد و وی بی کس و یاور در قائمشهر رها شد.

به نظر نویسنده، یکی از اصلی ترین بی رغبتی مهدی پرهام در یکی-دو سال گذشته به همین دو موضوع برمی گردد، چیزی که در بابل از این خبرها نیست و حسن زاده گرچه برای افزایش گنجایش ورزشگاه هفت تیر با مسئولین شهری بابل به مشکل خورده است، اما اوضاع آنقدر پیچیده نشده تا ضرری بر تیم حاصل شود.

انتظار می رود که مسئولین قائمشهری خود را به جای پرهام بگذارند و این سئوال را از خود بکنند که آیا اگر جای پرهام بودند چنین هزینه سنگینی را می کردند، آنهم بدون داشتن چشم داشتی؟! و اینکه آیا کمک مالی کوچک در راستای اهداف باشگاه، امری غیرقابل تصور است؟! و هزاران سئوال دیگر که اگر کمی وجدان در کار باشد، به راحتی می شود به آنها پاسخ داد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnm6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هوادار روشندل نساجی و دوستش در ایام محرم راهی کربلای معلی می شوند
مالک خونه به خونه: