تاریخ انتشار: 1397/06/04 21:53
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132835

باخت آلومینیوم مقابل مس کرمان؛ زور اراکی‌ها به مس نرسید؛ لبخند لیگ یک به دست نشان

مس کرمان موفق شد در خانه آلومینیوم این این تیم را شکست دهد.
باخت آلومینیوم مقابل مس کرمان؛ زور اراکی‌ها به مس نرسید؛ لبخند لیگ یک به دست نشان

 دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان از ساعت 19:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک رفتند که در پایان این بازی حساس و زیبا، یک گل روئید و مس کرمان موفق شد با تک گل عیسی پرتو، از سد حریف خود عبور کند و به دومین برد خود در لیگ یک دست یابد.

در این بازی پربرخورد و حساس، داور مسابقه چندین بار از کارت زرد استفاده کرد و یکی از پربرخوردترین بازی‌های لیگ یک در هفته سوم می‌باشد. از بهترین بازیکنان مس کرمان در این دیدا می‌توان به وحید اسماعیل بیگی و عیسی پرتو اشاره کرد که در گل به ثمر رسیده مس نیز نقش مهمی داشتند.

باید اذعان داشت که زور تیم آلومینیوم اراک به مس کرمان نرسید و آنها برای فاز هجومی خود چندان برنامه‌ای نداشتند. دست نشان با دومین برد خود در لیگ یک، 6 امتیازی شد و پائین‌تر از اکسین 9 امتیازه، در بالای جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ترکیب دو تیم؛

آلومینیوم؛ مسعود پورمحمد - مجید ایوبی - رامتین سلیمان زاده - مجید عیدی - روح الله نعمتی - ایمان باصفا - پوریا آریاکیا - مهدی ترکمان - علی خسرونژاد - میثم آقایی - سید مهدی حسینی 

سرمربی: محمد ربیعی

مس کرمان؛ مهدی اسلامی - محمدرضا خرسندنیا - امیر زلیکانی - محمد پورمحمد - مهدی تیکدری - عیسی پرتو - امین جهان کهن - فرزاد حسینخانی - حامد محمودی - میلاد باقری - وحید اسماعیل بیگی

سرمربی: نادر دست نشان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kybba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان مس کرمان مقابل آلومینیوم اراک + ترکیب احتمالی
اختصاصی فرتاک ورزشی|