تاریخ انتشار: 1397/01/08 17:38
اختصاصی|
کد خبر: 154438

لیگ یک| فینالی داغ برای فجر در مرداب انزلی؛ کلانتر، آقایی می‌آید یا دست‌نشان با قوها پرواز می‌کند!

از بازی ملوان بندرانزلی با فجر سپاسی شیراز می توان از یک بازی فینال گونه یاد کرد چون اگر ملوان پیروز شود می تواند آن امیدهای کم خود را زنده کند تا نیم نگاهی به صعود داشته باشد.
لیگ یک| فینالی داغ برای فجر در مرداب انزلی؛ کلانتر، آقایی می‌آید یا دست‌نشان با قوها پرواز می‌کند!

 ملوان در حضور تماشاگران خود که حضور آن ها با اما و اگرهایی رو به رو بود به مصاف ملوان می رود. فجرسپاسی و ملوان دو تیم ریشه دار و بازیکن‌ساز فوتبال ما می‌باشند و حضور این‌دست تیم ها می تواند به آینده فوتبالمان کمک زیادی کند همانطور که گذشته اینطور بوده است.

فجرسپاسی در هشت بازی اخیر شکستی نداشته که شش تا از این بازی ها را پیروز شده است. می توان گفت فجرسپاسی به روزهای اوج خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود اگر با این روند شکست ناپذیری ادامه دهد می‌تواند دوباره خود را در لیگ‌برتر ببیند. ملوان نیز در ۱۶ بازی اخیر خود شکستی نخورده است که این روند شکست‌ناپذیری بازی این دو تیم را حساس‌تر می کند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که نوار نباختن کدام دو تیم پاره خواهد شد. آیا کلانتر لیگ یک، در مرداب انزلی موفق خواهد شد ملوان را شکست دهد، یا دست‌نشان در بازی‌های بزرگ، بزرگی خواهد کرد و با قوهای سپید انزلی، به رده‌های بالای جدول صعود خواهد کرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbqrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسانی به داوران دیدار ملوان - نفت مسجدسلیمان حمله کردند؟