تاریخ انتشار: 1396/04/20 14:23
کد خبر: 196838

شهرزاد مظفر سرمربی جدید تیم ملی فوتسال در نشست خبری؛ قولی برای کسب نتیجه در مسابقات داخل سالن آسیا نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در نشست خبری امروز بیان کرد: اگر در رقابت‌های داخل سالن آسیا نتیجه مدنظر کسب نشد، فرصت کافی تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا باقی است.

شهرزاد مظفر

 

به گزارش فرتاک ورزشی ،کادر فنی تیم ملی فوتسال که به تازگی مشخص شده است امروز (سه شنبه) پیش از برگزاری نخستین مرحله تمرینی ملی‌پوشان در نشست خبری شرکت کرد. خلاصه صحبت‌های شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در نشست خبری امروز. وی در ابتدا اظهار داشت: تا زمان رقابت‌های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان ۷ مرحله اردو توسط کادرفنی گذشته برنامه‌ریزی شده و قصد تغییر این برنامه‌ها را نداریم. از زحمات و افتخارات کسب شده کادر فنی قبلی تیم ملی در دوره گذشته تشکر کنم. در تیم ملی فوتسال پست موقت است و مشخص نیست تا چه زمانی فرد در تیم ملی حضور دارد.

وی افزود: از نفرات حاضر در اردو راضی هستم و از این لیست دفاع می‌کنم چرا که نفرات مدنظر در اردو حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره آنالیز خود از وضعیت تیم ملی گفت: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد و حتی یک ثانیه از تمرینات را هدر نخواهیم داد. قولی درباره کسب نتیجه نمی‌توانم بدهم و اگر در رقابت‌های داخل سالن آسیا نتیجه مدنظر کسب نشد، ان‌شاءالله فرصت کافی تا برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا زمان باقی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج کسب شده بانوان فوتسالیست سطح انتظارات از آنها بالا رفته است و چقدر می‌توانید این توقعات را برآورده کنید، گفت‌: می‌دانم که توقعات از تیم ملی بسیار بالا است و این می‌تواند هم خوب باشد و هم این که فشار را بر روی تیم بیشتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng6dg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اعلام شد