تاریخ انتشار: 1396/03/19 11:21
کاپیتان شهرداری ماهشهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 205062

سجاد قنواتی: اولیت اصلی‌ام حضور در تیم شهرم خواهد بود

سجاد قنواتی کاپیتان دوم شهرداری ماهشهر در لیگ دو فوتبال کشور، قنواتی بازیکنی که در کنار تکنیک و هوش بالای خود، بسیار خوش اخلاق و آرام است.
سجاد قنواتی: اولیت اصلی‌ام حضور در تیم شهرم خواهد بود

به گزارش فرتاک ورزشی، وی این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم شهرداری داشت و توانست با این تیم به لیگ دسته یک صعود کند.به همین منظور مصاحبه ای کوتاه از او ترتیب دادیم تا با او بیشتر آشنا شویم.

فرتاک ورزشی: بیوگرافی خودتان به همراه تیم هایی که بازی کرده اید و افتخاراتی که کسب کرده اید را بفرمایید؟

سجاد قنواتی هستم،متولد ١٣۶٧

در رده جوانان سابقه بازی در تیم های صنعت آب اهواز،نفت امیدیه و نفت آبادان را دارم و در رده بزرگسالان نیز تاکنون در تیم های شهرداری بندرماهشهر، نفت امیدیه و شاهین بندرماهشهر بازی کرده ام.خدا را شاکرم که طی سه فصل اخیر در تیم هایی بازی کرده ام که سه صعود به لیگ بالاتر داشته اند.دو فصل به همراه شهرداری از لیگ سه به لیگ یک و یک فصل هم به همراه شاهین از لیگ سه به لیگ دو صعود کرده ایم.

فرتاک ورزشی: فصلی که گذشت چطور بود،فراز و نشیب زیادی داشتید و حتی تا رده نهم هم نزول کردید اما در نهایت به لیگ یک صعود کردید.این فصل را چطور دیدید؟

ما فصل را به لحاظ نتیجه بد شروع کردیم اما در همان زمان نیز فوتبال بسیار خوبی به نمایش میگذاشتیم.دو تساوی مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان در خانه حریف گواهی بر این ادعاست.اما رفته رفته با همدلی و تلاش زیاد کادرفنی و بازیکنان و دلگرمی که هواداران تیم به ما میدادند اوضاع بهتر شد و درنهایت به چیزی که میخواستیم رسیدیم.

فرتاک ورزشی: نقش هواداران در کسب این نتیجه و خروج شما از روزهای بد چگونه بود؟

واقعاً هواداران ماهشهری پرشور و متعصبی داریم و این عزیزان حتی در تمرینات ما نیز حضور داشتند و این مایه دلگرمی ما در طول فصل بود.به هر حال مردم شهر به این تیم عشق میورزند و دلخوشی خیلی از این عزیزان همین تیم است.

فرتاک ورزشی: برنامه شما برای فصل بعد چیست؟

یکی، دو تیم برای فصل بعد به من پیشنهاد داده اند ولی اولویت اول بنده تیم شهرم خواهد بود و میخواهم با پیراهن همین تیم در لیگ یک برای اعتلای نام بندرماهشهر و موفقیت این تیم تلاش کنم.اگر شرایط بگونه ای فراهم شود که بتوانم فصل بعد نیز در خدمت شهرداری باشم با کمال میل میپذیرم و در غیر اینصورت به پیشنهادات دیگر پاسخ خواهم داد.

فرتاک ورزشی: در پایان اگر صحبتی دارید؟

بر خود لازم میدانم از تمامی کسانی که هر کدام به نحوی برایم زحمت کشیدند تشکر کنم.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngj7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدکوروش موسوی سرمربی شهرداری ماهشهر شد
خبر فرتاک ورزشی تائید شد؛

تصویب بودجه تیم فوتبال شهرداری ماهشهر
در جلسه هیات مدیره شکل گرفت؛

مجید باقری‌نیا گزینه اول هدایت نفت امیدیه
اختصاصی| پس از موفقیت با شهرداری ماهشهر؛