تاریخ انتشار: 1396/03/18 06:50
کد خبر: 205314

اشتباه سرپرست پرسپولیس در مورد اماراتی ها

 در این که تعداد ایرانی‌های دبی و هواداران پرسپولیس زیاد است شکی نیست.
اشتباه سرپرست پرسپولیس در مورد اماراتی ها

بعضی از تیم‌های باشگاهی ایران هم اردوهای پیش‌فصل خود را در این شهر برگزار می‌کنند، فاصله کم بین تهران و دبی هم یکی از امتیازات بازی در این شهر است اما وقتی قرار به انتخاب شهری برای میزبانی از تیم‌های عربستانی باشد، دبی یکی از بدترین گزینه‌هاست. آن هم در شرایطی که از لحاظ سیاسی این روزها عربستان و امارات از همیشه به هم نزدیک‌ترند و موضعی خصمانه تر از قبل در برابر نمایندگان ایران دارند.

 

از سوی دیگر دروغ‌ها و بهانه‌جویی‌های باشگاه العین در زمان حضور این تیم در تهران برای بازی با استقلال را هم نباید فراموش کرد. کمی قبل‌تر هم اتفاقات بازی الاهلی امارات و استقلال در دوبی و بی‌اخلاقی‌های هواداران تیم اماراتی رخ داده بود که باعث ناراحتی استقلالی‌‎ها شده بود.

 

با این تفاسیر مطمئنا اگر قرار بر میزبانی پرسپولیس از الاهلی عربستان در دوبی باشد اماراتی‌ها حتی بیشتر از عمانی‌ها هوای سعودی‌ها را خواهند داشت و برای اینکه پرسپولیس خیلی هم در دبی احساس میزبانی نکند برای تیم الاهلی سنگ تمام خواهند گذاشت. در واقع یکی از بدترین جاهایی که پرسپولیس می‌تواند از الاهلی عربستان میزبانی کند دبی است و مشخص نیست آقای محمود خوردبین بر اساس چه استدلالی این شهر را یکی از بهترین گزینه‌ها معرفی کرده‌اند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngjko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سخنان عجیب دبیرکل AFC درباره پرسپولیس و الاهلی