تاریخ انتشار: 1396/03/17 09:05
کد خبر: 205558

پرده برداری از توافق برانکو و مامیچ(سرمربی العین) در مرحله یک چهارم نهایی

رسانه های اماراتی بعد از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از توافق مامیچ و برانکو پرده برداشتند.
پرده برداری از توافق برانکو و مامیچ(سرمربی العین) در مرحله یک چهارم نهایی

در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به الاهلی عربستان خورد و العین امارات به الهلال عربستان و حالا قرار است پرسپولیس در دو زمین بی طرف میزبان و میهمان الاهلی عربستان باشد اما نکته جالب این قرعه کشی ادعای یک سایت اماراتی بود که از توافق برانکو و مامیچ خبر داد!

 ساعتی بعد از تعیین قرعه تیم های العین امارات و پرسپولیس تهران، این سایت اماراتی مدعی شد برانکو پیش بینی کرده بود العین و پرسپولیس در مرحله یک چهارم با یکدیگر روبرو نشوند. برانکو با هموطنش مامیچ قول و قرار گذاشته بود اگر پرسپولیس به الاهلی خورد که العین مقابلش بازی کرده و العین هم به الهلال خورد که پرسپولیس برابرش به میدان رفت، این دو مربی کروات و هموطن به یکدیگر باری شناسایی بیشتر حریفان پرسپولیس و العین کمک کنند.

 این سایت اماراتی از قول زوران مامیچ نوشت؛ برانکو در تماس تلفنی که طی روزهای اخیر با هم داشتیم، به من گفته بود پرسپولیس احتمالا به الاهلی می خورد و العین به الهلال و از من خواسته بود برای دادن اطلاعات الاهلی به او آماده باشم و گفته بود اطلاعات الهلال را در اختیارم می گذارد.

رابطه برانکو و مامیچ در حالی با هم دوستانه است که یک بار در دینامو، در پی مشکلات برانکو با مدیران این باشگاه، مامیچ جانشین برانکو شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzbbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خواسته متفاوت برانکو و هواداران؛ هواداران العین را می‌خواهند؛ برانکو یک تیم سعودی را