تاریخ انتشار: 1396/03/10 15:49
کد خبر: 207138

مهاجم پرسپولیس و فرصت طلایی در آسیا

مهدی طارمی با ارائه یک نمایش بسیار خوب مقابل تیم فوتبال لخویا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برای سومین بار در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.
مهاجم پرسپولیس و فرصت طلایی در آسیا

او پیش از این در 2 دیدار مقابل تیم الوحده امارات و همچنین دیدار برگشت مقابل لخویا، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرده تا در این بین، بهترین عملکرد را در بین بازیکنان ایرانی داشته باشد. طارمی همچنین پیش از این، عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی قطر را نیز کسب کرده بود.

آقای گل فوتبال کشورمان که با به ثمر رساندن 6 گل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جایگاه دوم را در جدول گلزنان این مسابقات در اختیار گرفته است، در 2 دیدار اخیر تیم ملی نیز گل های پیروزی بخش ملی پوشان را به ثمر رسانده تا امتیاز بالایی از منظر AFC برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا داشته باشد. طارمی برای انجام این مهم، به تداوم روند بسیار خوب خود در مسابقات بین المللی نیاز دارد.

گفتنی است جایزه مرد سال فوتبال آسیا به بازیکنان بومی قاره کهن که در یکی از تیم های باشگاهی آسیایی حضور دارند، تعلق می گیرد و بازیکنان آسیایی شاغل در فوتبال اروپا، در رقابت برای کسب این عنوان، شرکت داده نمی شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngmgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ زشت طارمی به انتقاد خبرنگاران؛ به شما مربوط نیست!

پرسپولیس حاضر نیست ستاره را بفروشد/ قیمتی که خریدار ندارد
شرط عجیب برای ترانسفر شدن ستاره پرسپولیس