تاریخ انتشار: 1397/03/21 20:39
کد خبر: 144438

سرمربی جدید گل گهر سیرجان از اصفهان می‌آید

باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان در سال‌های اخیر علیرغم هزینه‌های زیاد با انتخاب‌هایی عجیب نتوانست طعم صعود به لیگ برتر را بچشد.
سرمربی جدید گل گهر سیرجان از اصفهان می‌آید

سیرجانی ها در فصل گذشته با امکانات و بودجه مناسب در‌ روزهای نقل و انتقالات پیش فصل از جمله گزینه های صعود به لیگ برتر به شمار می‌آمدند،اما با انتخاب دوباره وینگو بگوویچ که در سال‌های اخیر علاوه بر نتایج نا مطلوب در استان کرمان جا خشک کرده، نتوانستند نتایج مطلوبی کسب کنند و در جایگاه هفتم قرار گرفتند. 

با این حال از گوشه‌وکنار سیرجان خبر می‌رسد هیئت مدیره برای فصل آینده هم به فکر‌ تشکیل تیمی درخور صعود می‌باشد. از این رو در روز های اخیر از افرادی مانند محمود فکری،نادر دستنشان‌‌و از همه عجیب‌تر بگوویچ که فصل گذشته هم در سیرجان ناموفق بوده،برای هدایت گل‌گهر نام برده شده بود. اما حضور تمامی افراد ذکر شده منتفی شده و هیئت مدیره و مدیر عامل گل‌گهر برای انتخاب سرمربی جدید به اصفهان سفر کرده‌اند.

گفتنی است‌ سرمربی فصل جدید سیرجانی‌ها اهل اصفهان بوده و در جلسه ای که مدیر عامل گل گهر با سعید آذری مدیر عامل اصفهانی ذوب آهن داشته است، اقدامات نهایی برای عقد قرارداد با سرمربی جدید در اصفهان در حال انجام می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkkox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار مسئولین باشگاه گل گهر با سعید آذری