تاریخ انتشار: 1396/05/28 17:14
مدیرعامل گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 187938

باشگاه گل گهر از دو بازیکن سابق خود شکایت خواهد کرد

باشگاه گل گهر سیرجان از دو بازیکن سابق خود شکایت خواهد کرد.
باشگاه گل گهر از دو بازیکن سابق خود شکایت خواهد کرد

 باشگاه گل گهر سیرجان که یکی از باشگاه های خوش حساب و با برنامه فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از نقل و انتقالات لیگ یک بسیار درخشان ظاهر شد و باتوجه نتایج مطلوبی که فصل گذشته کسب کرد، امسال با تقویت تیم خود یکی از تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر محسوب می شود اما آنها در نقل و انتقالات روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

سیرجانی که فصل قبل فوق العاده بودند، تک تک بازیکنانشان با پیشنهادات وسوسه انگیز سایر تیم ها مواجه شدند و به همین دلیل با برخی از بازیکنان قطع همکاری کردند اما در ادامه راه و زمانی که آنها با یک بازیکنی قرارداد امضا می‌کردند ناگهان آن بازیکنان به تیم های دیگری ملحق می شدند.

مهندس جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: متاسفانه درحالی که ما دم از حرفه ای گری در فوتبال می زنیم، برخی بازیکنان اصلا بویی از حرفه ای گری نبرده اند و با سوء استفاده از باشگاه های خوش نام قصد دارند تا رقم قرارداد خود را با تیم های جدید افزایش دهند.

وی افزود: ما در نقل و انتقالات مهیار نوری و مهدی عبدی را خریداری کردیم و حتی با این بازیکنان قرارداد داخلی نیز بستیم اما زمانی که قرار بود آنها بر سر تمرینات تیم شرکت کنند، ناگهان سر از تیم دیگری در می آوردند که این برای ما جای تعجب بود.

مدیرعامل گل گهر در پایان گفت: باشگاه گل گهر بر خود لازم می داند تا در جهت برخورد قاطعانه با این دو بازیکن، از فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت خواهد کرد و سر سختانه جلوی این اقدام غیر حرفه ای را خواهیم گرفت تا درس عبرتی باشد برای سایر بازیکنان تا با نام باشگاه گل گهر بازی نکنند.

گفتنی است مهیار نوری و مهدی عبدی که پیش تر با باشگاه گل گهر قرارداد امضا کرده بودند، به ترتیب به تیم های ملوان و شهرداری ماهشهر پیوستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nngxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مس رفسنجان با گل گهر قرارداد بست
اختصاصی| اولین ورودی گل گهر در فصل جدید؛

علی شهسواری به گل گهر سیرجان بازگشت
با فسخ قرارداد از پیکان تهران؛