تاریخ انتشار: 1396/05/16 13:47
کد خبر: 190562

گل زدن برای پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای است

گل زدن برای پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای است

گادوین منشا در فصل گذشته توانست نظر برانکو را به خود جلب کند و خلی زود به پرسپولیس اضافه شود. منشا در بازی‌های دوستانه اردوی سرخپوشان هم عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که برانکو این بازیکن را به عنوان ضربه کاشته زن و پنالتی زن اول تیم انتخاب کرد. منشا در بازی برابر تراکتور اولین گل خود را به ثمر رساند تا نشان دهد انتخاب برانکو بی‌جهت نبوده است. منشا در خصوص شرایط خود با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

    

پرسپولیس در دو دیدار گذشته 6 امتیاز به‌دست آورد.

به نظرم پرسپولیس تیم بسیار با کیفیتی است و خوشبختانه با انجام یک بازی بسیار خوب توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که این روند را بتوانیم ادامه بدهیم و در بازی‌های بعدی هم همین طور نتیجه بگیریم.

    

پرسپولیس می‌تواند این روند را ادامه دهد.

کار بسیار سختی است و نمی‌شود از حالا چنین اظهارنظری کرد اما چیزی که مهم است این است که این یک شروع بسیار خوب برای پرسپولیس بود و امیدوارکننده است. البته همه حریفان ما قابل احترام هستند و هرچقدر جلوتر برویم مطمئنا کار بسیار سختی خواهیم داشت.

    

اولین گل رسمی خودت را برای پرسپولیس به ثمر رساندی.

 خوشحالم از این بابت و امیدوارم بتوانم آن را بارها و بارها تکرار کنم. حس خوبی اینجا دارم و امیدوارم شرایط به‌ همین شکل ادامه پیدا کند و به موفقیت‌های بزرگ‌تر برسیم. باید بگویم گل زدن با پیراهن پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای دارد.

    

به آقای گلی فکر می‌کنی؟

قطعا سعی می‌کنم برای پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنم اما از گل زدن من مهم‌تر موفقیت تیم است.

   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnojr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور مهاجمی متفاوت تر از منشا و طارمی