تاریخ انتشار: 1403/01/18 11:04
کد خبر: 1272237

بمب نقل و انتقالاتی در راه است: دینامو خواهان بازگشت مغز متفکر رئال مادرید

آگهی جدایی لوکا مودریچ از رئال مادرید و مقصد بعدی فوق ستاره در روزنامه مارکا رزرو شد!
بمب نقل و انتقالاتی در راه است: دینامو خواهان بازگشت مغز متفکر رئال مادرید

 این روزها همه منتظر روشن شدن آینده لوکا مودریچ هستند. مغز متفکر کروات هنوز تصمیمی قطعی در این مورد نگرفته، اگرچه دیناموزاگرب امروز برای انتقال شماره 10 یک ابتکار جالب به خرج داد.

رئیس دینامو، میرکو بریشیچ، یک صفحه تبلیغاتی در نشریه مارکا رزرو کرده است که در آن احتمال انتقال لوکا به این باشگاه را پیش‌بینی می‌کند. در این تبلیغ یک پیراهن با شماره 10 و نام مودریچ به همراه هشتگ #tieneTodoElSentidoDelMundo (همه منطق دنیا را با خودش دارد) می‌بینید.

ابتکار رئیس دینامو که مارکا را به عنوان تنها وسیله برای اجرای این انتقال انتخاب کرده، با هدف شرط‌بندی روی جذب بازیکن اهل زادار است که در سن 16 سالگی با باشگاه زاگرب قرارداد امضا کرد. 

پس از دو انتقال به دیگر باشگاه‌های کرواسی، در سال 2004 به عضویت تیم اصلی دینامو درآمد و در مجموع 4 فصل را در آن سپری کرد و با آن شش عنوان قهرمانی را به دست آورد که اولین موفقیت او در دوران حرفه‌ای بود. او از آنجا به مدت چهار فصل به تاتنهام رفت، قبل از اینکه در سال 2012 به رئال مادرید بپیوندد، جایی که مدت‌ها پیش، عنوان اسطوره باشگاه را به خود اختصاص داده است.

مارکا می‌نویسد، علی‌رغم این حرکت جالب دینامو زاگرب، لوکا مودریچ همچنان برای آینده تصمیمی قطعی نگرفته است، جایی که همه گزینه‌ها را در این مقطع از فصل باز نگه داشته است. 

شماره 10 مادریدی‌ها هنوز تمدید قرارداد و ادامه حضور در این تیم را رد نمی‌کند، زیرا اعتقاد دارد، همچنان توان و کیفیت کمک به تیم آنچلوتی را دارد. 

از سوی دیگر، او پیشنهادات آبدار فوتبال عربستان را نیز روی میز دارد بدون اینکه احتمال پیوستن به لیگ MLS را نیز فراموش کنیم. به همه این گزینه‌ها اکنون دیناموزاگرب نیز ملحق شده است، یک انتقال نوستالژیک که در حال حاضر نزدیک به نظر نمی‌رسد و در مقابل دیگر گزینه‌ها شانس بالایی ندارد ولی در فوتبال همیشه می‌توان تصمیمات احساسی گرفت.

ابتکار دینامو از طریق رئیس آن چیزی در مورد آینده مودریچ را قطعی نمی‌کند. انتخاب مارکا توسط باشگاه کروات البته تصادفی به نظر نمی‌رسد، زیرا تقریباً دو سال پیش، در ماه می 2022، این بازیکن بالاترین امتیاز را از این روزنامه به عنوان یک نماد و اسطوره دریافت کرد. جایزه "مارکا لیجند" برای به رسمیت شناختن حرفه‌ای که در آن زمان شامل دو مشخصه بود: جام‌های اروپایی با رئال مادرید و یک توپ طلا در سال 2018. 

چند روز بعد، لوکا مودریچ یک لیگ قهرمانان دیگر را نیز به ویترین افتخاراتش خود اضافه کرد، و رکوردی را تکمیل کرد که تعداد کمی از بازیکنان در جهان می‌توانند به آن افتخار کنند.

تابستان گذشته، مودریچ با وجود پیشنهاد گزاف الاهلی جده، یکی از باشگاه‌های سنتی عربستان، تصمیم به ادامه حضور در رئال مادرید گرفت. او از خیر پولی هنگفت به‌خاطر رئال گذشت با وجود اینکه می‌دانست امسال احتمالا جایگاه ثابتش را از دست خواهد داد.

دو ماه تا پایان فصل مودریچ باید یک تصمیم منطقی برای آینده‌اش بگیرد، از نظر دینامو ولی مشخص شده که منطقی‌ترین تصمیم چه خواهد بود؛ انفجار بمب در زاگرب.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg6bw

آخرین اخبار