تاریخ انتشار: 1400/09/07 20:42
کد خبر: 29514

اختصاصی/ سپاهان - نساجی/ حفظ صدرنشینی اولین هدف محرم

یکی از بازی های هفته‌، هفتم لیگ برتر دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی است که شاگردان محرم نویدکیا برای حفاظت از صدر جدول تلاش می کنند و شاگردان ساکت الهامی نیز برای پیدا کردن جایگاه بهتر و فرار از انتهای جدول.
اختصاصی/ سپاهان - نساجی/ حفظ صدرنشینی اولین هدف محرم

هفته گذشته شاگردان نویدکیا از فرصت به دست آمده استفاده نهایی را کردند و با شکست فجرسپاسی صدر جدول را در اختیار گرفتند. حال زردپوشان اصفهانی برای حفظ جایگاه شان راهی جز شکست قرمزپوشان مازندارانی ندارند و به خوبی می دانند اگر امتیاز از دست بدهند، چند تیم در یک قدمی صدر قرار دارند و منتظر لغزش سپاهان هستند.

سپاهان هفته گذشته یک تیم پرهوادار و البته‌ سرسختی را در شیراز شکست دادند که این هفته نیز باید به مصاف تیم پرهوادار و سرسخت دیگری به نام نساجی بروند. نساجی در مسابقات قبلی اش نشان داده، یک تیم سخت ببازی است که حتی همین تیم یقه استقلال را نیز در تهران‌ گرفت که برای متوقف کردن سپاهان پا به اصفهان می گذارد. بازی کردن با تیم های ساکت الهامی سختی خاص خودش را دارد به این دلیل که این مربی حاشیه سازی و شلوغ کاری را خوب بلد است و همین الان هم به همین خاطر در محرومیت به سر می برد. محرومیتی که البته با کاهش نیز مواجه شده و این مسابقه‌، آخرین جلسه محرومیت الهامی خواهد بود.

ناگفته نماند نظرات سپاهان با نساجی قابل قیاس نیست و حتی نیمکت زردپوشان به مراتب سرشناس تر از حریف مازندرانی است که باید دیده آیا محرم نویدکیا با شکست نساجی صدر جدول را حفظ می کند یا اینکه با ساکت الهامی با متوقف کردن سپاهان، خیلی از تیم های دیگر را خوشحال می کند؟

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrp6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان پیروز در دیدار دوستانه