تاریخ انتشار: 1396/02/08 13:45
کد خبر: 214314

مهاجری :قراردادم با پدیده قطعی نیست

رضا مهاجری سرمربی پدیده اعلام کرد تیمش به دنبال صعود در جدول رده بندی در فصول آتی است .
 مهاجری :قراردادم با پدیده قطعی نیست

سرمربی پدیده درباره رویارویی شاگردانش مقابل استقلال با اشاره به اینکه آخرین بازی فصل را در مشهد برگزار می کنند گفت: فصل پر فراز و نشیبی داشتیم. هرچند توقعمان بیشتر بود اما ناراصی نیستیم. امیدواریم تماشاگران بیایند و حمایت کنند.

وی درباره شکست سنگین مقابل پرسپولیس توضیح داد: از فرصت هایمان استفاده نکردیم و اگر هنگام صفر صفر پنالتی روی زامهران اعلام می شد شاید نتیجه متفاوت بود.

مهاجری درباره تمدید قراردادش هم توصیح داد: بحث تمدید ما تا آنجا پیش رفته است که دو جلسه با هیات مدیره داشتیم و به این نتیجه رسیدیم این زیبنده من و تیم پدیده نیست که بعد از سه سال درجا بزنیم. ما باید برای رتبه های بالاتر تلاش کنیم. تیم ما نباید مدام در کمرکش جدول باشد و برای این نیاز به ابزار داریم که مجموعه تیم بتواند رضایت تماشاگر و خودمان را جلب نماید. وی تصریح کرد تمدید قراردادش با پدیده هنوز قطعی نیست.

مهاجری درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: محروم نداریم و مصدومان ما گرامی و مهربان هستند.

سرمربی پدیده درباره پیش بینی اش از بازی فردا و قدرت خط حمله استقلال گفت: زمان داشتیم تا تمرین کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم. آنها آمادگی کامل دارند  و برای دومی انگیزه دارند.

تیم ما هرچند رتبه تثبیت شده ای دارد اما می خواهیم شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم. مجموعه و خودم را زیر سوال نمی برم و کسی هم چنین کاری نمی کند که برای شکست خوردن به میدان برود.

مهاجری در پایان گفت: سعی کردیم فصایی را بوجود بیاوریم که داور کار خود را خوب انجام دهد و امیدوارم همه به داوران زحمتکش کشورمان کمک کنند.

او هنچنین نمره حمایت مسئولان استانی از تیم های فوتبال را قابل قبول توصیف کرد و در عین حال با مقایسه شرایط تیمش با سایپا، گسترش، فولاد و ... ابزار ناخرسندی کرد و اظهار داشت: ما با آنها قابل مقایسه نیستیم. ضعیف ترین تیم ها از نطر سخت افزاری ما و سیاه جامگان بودیم. استادیوم امام رضا را که هزینه هنگفتی برای ساختش شده داریم اما دریغ از استفاده نکردن. ما همین شرایطی که داریم را هم نمی توانیم استفاده کنیم و این خوب نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ny89o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق سرمربی و مدیرعامل پدیده برای فصل آینده
مهاجری فصل بعد هم می‌ماند

اختصاصی/ پیروزی چهار دیدار آخر پدیده؛