تاریخ انتشار: 1396/02/14 09:00
کد خبر: 213038

دروازه بان استقلالی: نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم

محسن فروزان، دروازه‌بان‌ صبا در بازی با نفت تهران یک روز خوب را پشت سر گذاشت و واکنش‌های دیدنی او باعث شد تا شاگردان صمد مرفاوی با کسب 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.
دروازه بان استقلالی: نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم

 فروزان که بعد از حضور در صبا یکی از عوامل مهم نتیجه‌گیری تیمش بوده است، در مورد وضعیت صبا و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ می‌‌دهد.

  •     بازی با نفت چطور بود، مثل اینکه آنها به شدت شما را تحت فشار قرار دادند؟

در بین دو نیمه وقتی صحبت‌های کادرفنی تمام شد بچه‌ها دور هم جمع شدند. من به بچه‌ها گفتم که سیاه‌جامگان از حریف خودش جلو است و ما دیگر هیچ فرصتی برای امتیاز از دست دادن نداریم و گفتم انگار این آخرین بازی ماست و حتما باید 3 امتیاز را بگیریم. به آنها گفتم شما حمله کنید و عقب زمین را به من بسپارید. بچه‌ها هم خدا را شکر یک بازی تهاجمی را انجام دادند و از طرفی خوشحالم که نزد آنها روسفید شدم. آنها به من اعتماد کردند و من هم توانستم موقعیت‌های نفت را مهار کنم.

  •    در این بازی چند سیو داشتی؟

در نیمه اول یک سیو داشتم و نیمه دوم هم سه موقعیت مهم را مهار کردم. البته در دقایق پایانی هم چند خروج خوب داشتم که این بسیار مهم بود. به هر حال حریف رو به بازی مستقیم آورده بود و باید خروج می‌‌کردم تا موقعیت را از آنها بگیرم.

  •      مرفاوی گفته که تو باید به تیم‌ملی‌ دعوت شوی. در این مورد چه نظری داری؟

آقای مرفاوی به من لطف دارد. من از لحاظ آماری در نیم فصل دوم بهترین گلر لیگ بودم و این موضوعی است که در برنامه نود و همچنین عزیزانی که در مطبوعات هستند به آن پرداخته‌اند. واقعا  نمی‌‌دانم چرا دعوت نمی‌‌شوم. اگر مربیان تیم‌ملی‌ در بازی‌های ما هم حاضر شوند می‌ توانند عملکرد من را ببینند. من امیدوارم آن‌قدر خوب کار کنم که دوباره دعوت شوم.

  •   پس بابت دعوت شدن به تیم‌ملی‌ ناامید نیستی؟

خیر، من ناامید  نمی‌‌شوم. کی‌روش نشان داده که اگر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد به تیم‌ملی‌ دعوت می‌ شود. هرچند الان از تیم‌های بزرگ‌تر، بازیکنان بیشتری به تیم‌ملی‌ دعوت می‌‌شوند ولی امیدوارم که من هم فصل آینده با یک انتخاب خوب به تیم‌ملی‌ برگردم.

  •    پس احتمال دارد صبا را ترک کنی؟

چیزی قطعی نیست، شاید شرایط صبا خوب باشد و بمانم. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم.

  •    صبا در لیگ‌برتر چقدر برای ماندن شانس دارد؟

همه چیز دست خودمان است. ما باید استقلال خوزستان را ببریم هرچند که می‌ دانیم بازی سختی در پیش داریم.

  •    تو بازی‌های اروپایی را دنبال می‌‌کنی. به نظرت در حال حاضر بهترین دروازه‌بان‌ دنیا کیست؟

دروازه‌بانی در بازی‌های اروپایی سخت است. خیلی از گلرها خوب هستند و کیفیت خوبی دارند. خودم کاسیاس را دوست دارم ولی الان به تیمی رفته که در اندازه شخصیت او نیست. من نویر را دوست ندارم ولی او کامل‌ترین دروازه‌بان‌ در دنیاست. گلرهایی مثل بوفون و دخه‌آ هم خوب هستند.

  •    چرا نویر را دوست نداری؟

من کاسیاس را دوست دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nywjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرفاوی: استراتژی کی‌روش درست است