تاریخ انتشار: 1395/11/10 01:05
کد خبر: 232838

منشا-پرسپولیس؛ همین نیم فصل یا فصل بعد؟

گادوین منشا، بازیکن نیجریه ای پیکان در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد که به پرسپولیس نخواهد پیوست
منشا-پرسپولیس؛ همین نیم فصل یا فصل بعد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، مهاجم تند و تیز پیکان که با درخشش در نیم فصل اول لیگ شانزدهم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ صدرجدولی قرار گرفته بود، آب پاکی را روی دست تیم‌های خواهانش ریخت و در پایان بازی با استقلال گفت که تا پایان فصل در پیکان می‌ماند. منشا درباره پیشنهاداتش گفت: حضور من در پرسپولیس منتفی شد و من تا پایان فصل در پیکان باقی می‌مانم. درباره رفتن به پرسپولیس فصل آینده تصمیم می‌گیرم.

این در حالی است که گفته‌های مدیرعامل پیکان درباره پیشنهادات این مهاجم نیجریه‌ای با خود این بازیکن متفاوت است. شیعی گفته هیچ نامه رسمی برای خرید منشا به باشگاه پیکان نرسیده و فقط تراکتورسازی به طور شفاهی با ما مذاکره کرده؛ که با توجه به نیاز کادرفنی ما، فروش منشا منتفی شده است.

این اتفاقات نشان می‌دهد حرف‌های چند روز پیش جلالی درست بوده و مدیربرنامه‌های منشا بدون در جریان قرار دادن پیکان با پرسپولیسی‌ها مذاکره داشته است. با وجود ناامید شدن قرمزها از خرید منشا در این فصل، آن‌ها از امروز برای تابستان برنامه‌ریزی کرده‌اند و قصد دارند زودتر از موعد همیشگی با گزینه‌های مدنظرشان قرارداد امضا کنند. اتفاقی که خیال آن‌ها را از بابت محرومیت احتمالی فیفا هم راحت می‌کند. استقلال در روزهای اخیر از طرف فیفا از نقل و انتقالات محروم شده و این در حالی است که پرسپولیس هم پرونده‌هایی مشابه در فیفا دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzj6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در تکاپوی به خدمت گرفتن بازیکن خارجی جدید/پیشنهاد 900 هزار دلاری سرخپوشان برای جذب ستاره؛ از شایعه تا واقعیت