تاریخ انتشار: 1398/10/09 21:41
کد خبر: 76341

بنزما قرارداد جدید با رئال مادرید امضا کرد

قرارداد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید تمدید شده است.
بنزما قرارداد جدید با رئال مادرید امضا کرد

در یک سال و نیم اخیر و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، تمام بار هجومی رئال مادرید روی دوش کریم بنزما بوده و این مهاجم باتجربه نیز عملکرد بسیار خوبی در ترکیب کهکشانی ها ارائه داده است. حالا به نظر می رسد با توجه به رضایت باشگاه رئال مادرید از عملکرد کریم بنزما، قرارداد او برای یک سال دیگر نیز تمدید شده و این اتفاق به زودی علنی خواهد شد.

مارکا مدعی شد کریم بنزما قرارداد جدید با رئال مادرید امضا کرده و بر این اساس او یک سال بیشتر و تا سال 2022 در برنابئو ماذندنی خواهد شد. به احتمال زیاد دستمزد مهاجم فرانسوی نیز افزایش خواهد یافت و او تا 34 سالگی لباس رئال مادرید را بر تن می کند.

مهاجم فرانسوی که در یک دهه گذشته برای رئال مادرید به میدان رفته، تقریبا 500 بازی برای این باشگاه انجام داده و 238 گل در این دوران به ثمر رسانده است. کریم بنزما در این فصل در 23 بازی 16 بار موفق به گلزنی شده داشته و در این سالها تنها در سه فصل موفق به 20 گل یا بیشتر برای رئال مادرید است. کریم بنزما در فصل جاری 12 بار در لالیگا برای تیمش موفق به گلزنی شد و رقابت شانه به شانه ای با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل لالیگا دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9bb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم بنزما تمدید خواهد کرد؟