تاریخ انتشار: 1396/11/28 19:11
کد خبر: 159589

روبن: می‌خواهم تا دو سال دیگر حرفه‌ای بازی کنم

ستاره هلندی بایرن مونیخ قصد دارد همچنان به بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا ادامه دهد.
روبن: می‌خواهم تا دو سال دیگر حرفه‌ای بازی کنم

 آرین روبن که قراردادش با بایرن مونیخ در پایان فصل تمام می شود و هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد انجام نشده در جدیدترین مصاحبه خودش عنوان کرده از نظر جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارد و می خواهد برای دو سال دیگر به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد. 

روبن ۳۴ ساله به Sportbuzzer گفته: البته که آینده من تا حدی به وضعیت هاینکس و اینکه چه کسی فصل بعد مربی بایرن مونیخ خواهد بود بستگی دارد. من هر روز باید با مربی تیم کار کنم اما آنچنان رابطه صادقانه ای با مسئولان باشگاه بایرن مونیخ دارم که نگرانی بابت این موضوع ندارم. باشگاه برنامه خودش را برای فصل بعد خواهد داشت و آن وقت من و باشگاه با هم در مورد آینده ام تصمیم می گیریم. در حال حاضر از نظر جسمانی احساس بسیار خوبی دارم و باور دارم که می توانم برای دو سال دیگر به بازی در بالاترین سطح فوتبال ادامه دهم. 

وی افزود: در مورد رفتن به آمریکا و یا چین با خانواده ام صحبت کردم. در مقطعی هستم که باید تصمیم مهمی بگیرم. به پایان دوران فوتبالم نزدیک می شوم و باید تصمیمات مهم و هیجان انگیزی بگیرم. پیشنهاداتی مطرح شده اما ترجیح می دهم فعلا راجع به آن ها صحبت نکنم. بازگشت هاینکس به بایرن خبر خوبی بود. او و دستیارانش باشگاه و بازیکنان را به خوبی می شناسند. تغییر در نتایج تیم را از زمان آمدن او دیدید. این نتایج بی ربط به مربی نیستند. خوشحال می شوم اگر فصل بعد هم در بایرن بماند اما این تصمیمی است که خودش باید بگیرد و ما باید به آن احترام بگذاریم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgnan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خامس: بایرن مونیخ شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان است