تاریخ انتشار: 1395/09/17 01:09
کد خبر: 244641

توخل:اوبامیانگ مقابل رئال بهترین بازی را ارائه می دهد

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، انتظار دارد که پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم تیمش، در دیدار فردا شب مقابل رئال مادرید، بهترین بازی را ارائه بدهد.
 توخل:اوبامیانگ مقابل رئال بهترین بازی را ارائه می دهد

به گزارش فرتاک ورزشی، اوبامیانگ بارها اعلام کرده که دوست دارد روزی برای رئال بازی کند اما توخل تردیدی ندارد که این ستاره گابنی در سانتیاگو برنابئو بهترین بازی اش را ارائه خواهد داد.

او به خبرنگاران گفت:" اوبامیانگ بازیکن فوق العاده ای است. او باعث بهتر شدن تیم می شود. او باعث بهتر شدن کار من می شود و ما نمی توانیم بدون او به اهداف مان برسیم.

او بازیکن باکیفیتی است. همه بازیکنان دوست دارند در بهترین باشگاه های دنیا بازی کنند که یکی از آنها رئال مادرید است. بازی در سانتیاگو برنابئو همیشه فشار مضاعفی روی بازیکنان وارد می کند و معمولا باعث می شود تا آنها بهترین بازی شان را ارائه بدهند."

 

pDgmGkI0R2Tp

دورتموند با یک تساوی می تواند صعودش به دور بعد به عنوان تیم اول را قطعی کند اما توخل تاکید کرد که تیمش برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

" مهم است که در گروه اول شویم تا ثابت کنیم شایسته اول شدن هستیم. منظورم بهره بردن از مزیت اول شدن در گروه نیست؛ بیشتر بهتر شدن گروه مد نظرم است.

 وقتی روی نتیجه تمرکز می کنید، اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ می دهد. می دانیم شرایط چگونه است. ما این امکان را دایم که به لطف امتیازاتی که داریم، بازی را بدون فشار آغاز کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjrjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوبامیانگ بازیکن ماه بوندس لیگا شد