تاریخ انتشار: 1396/03/21 16:49
کد خبر: 204465

کی‌روش: نیاز به حضور یار دوازدهم داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ایران فردا و در حال حاضر بازی های خود را در جام جهانی انجام می دهد.
کی‌روش: نیاز به حضور یار دوازدهم داریم

به گزارش فرتاک ورزشی،کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی فردای ایران - ازبکستان، گفت: اصولا این طرز تفکر جاری است که جام جهانی برای ایران سال 2018 است، اما نباید فراموش کنید که ایران فردا و در حال حاضر بازی‌های خود را در جام جهانی انجام می‌دهد. این بازی‌ها برای ایران جام جهانی است. برخی به اشتباه فکر دیگری دارند.

وی افزود: فردا بازی مهم ما مقابل ازبکستان خواهد بود و فراموش نکنید سه نیمه یا سه بازی ما باقی مانده است. در دیدار فردا هم سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. ازبکستان جزو بهترین تیم‌های گروه ماست و همیشه جزو تیم‌هایی بوده که حتی در گذشته چه در خانه و خارج از خانه ما را اذیت کرده است. آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی هم دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: باور دارم کاملا آماده هستیم و بازیکنان من آمادگی کامل دارند. به خصوص اینکه اکنون در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم که همیشه یار دوازدهم ما محسوب می‌شود. ما همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم و فردا هم روز بزرگی برای ماست.

کی روش در خصوص اینکه بازی مهمی پیش روی تیم ایران است که تا به اینجای مسابقات بهترین خط دفاعی را داشته است، گفت: همانطور که گفتم ما نیاز مبرم به حضور هواداران‌ و یار دوازدهم خود داریم. ازبکستان حریفی قدرتمند و مدعی جدی رتبه‌های اول و دوم گروه ما است. اگر بخواهیم به نتیجه‌ای که استاندارد ذهنی‌مان است دست پیدا کنیم، باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا نتیجه بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlyvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل فیفا از احتمال صعود ایران به جام‌جهانی