تاریخ انتشار: 1397/07/07 21:52
کد خبر: 128341

هشدار به پاشازاده؛ حواشی بادران را به بیراهه نبرد!

بادران در پایان هفته ششم و با وجود برگزاری 5 بازی و یک بازی کم تر از دیگر رقبا، توانسته 10 امتیاز کسب کند و در جایگاه چهارم جدول بایستد.
هشدار به پاشازاده؛ حواشی بادران را به بیراهه نبرد!

بادران در یک بازی نفس گیر برابر اروند خرمشهر به پیروزی رسید تا کادر فنی  و در راس آن مهدی پاشازاده به یک آرامش نسبی دست یافته و از فشار اولیه خارج شوند تا چشم امید به بازی در هفته های آینده داشته باشند.

بادران در برابر اروند خرمشهر  یک بازی خوب را برد و از آن جایی که با خوش شانسی همراه بود، هم مانند هفته گذشته نتایج  دیگر تیم های مدعی نیز بسود آنها به پایان رسید تا دو هفته پیاپی بر بال خوشبختی قرار داشته باشند و به قولی ابر و باد و مه خورشید فلک در خدمتش باشند تا از قافله مدعیان عقب نماند.

البته یکی از خاصیت های ورزش و خصوصا فوتبال این می باشد که همواره باید در انتظار اتفاقات مختلفی بود و نباید هیچ وقت ناامید بود و بایستی بدانیم در صورت تلاش و پشتکار و در کمین نشستن اشتباهات رقبا، فرصت های لازم را کسب نماییم و این خاصیت ورزش قهرمانی می باشد.

اما نکته ای که مهدی پاشازاده سرمربی این تیم باید به آن توجه نماید این است که حواشی بادران بسیار بیشتر از داخل مستطیل سبز برای این تیم تا بحال دردسرساز بوده است و هر گاه این تیم در حال جان گرفتن و در مسیر نتیجه گیری بوده، اتفاقات خارج از زمین فوتبال و حواشی خود ساخته، مانع از کسب نتایج لازم بوده که ممکن است هم چنان هم ادامه داشته باشد و با توجه به سنوات گذشته باید در انتظار یک حاشیه تازه باشیم.

به هر حال تا اینجای کار که نتایج بر وفق مراد بادران رقم خورده است و باید خوشحال باشید که توانسته اید از این اتفاقات بهره لازم را ببرید، پس با دستان خود بادران را به حاشیه نبرید و با یک گفت وگو یا اقدامی غیر معقول و احساسی که طی این چند سال  گذشته شاهد آن بوده ایم، نگذارید بادران دوباره وارد حواشی خود خواسته ای بشود که در نهایت با ایجاد یک سناریو اشتباه، از گردونه مدعیان خارج شوید. از ما گفتن بود دیگر خود دانید.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpxkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبور پاشازاده از دام میثاقیان/ نیمه مربیان را مهدی پاشا برد
بادران- اروند خرمشهر؛

موثرترین بازیکن اکسین مقابل بادران؛ بهتر از محمد ابراهیمی و رفقا!
بهترین بازیکن دیدار اکسین البرز و بادران تهران؛