تاریخ انتشار: 1397/11/18 20:16
کد خبر: 110865

جعفر برزگر: برای پیروزی هم قسم شده بودیم/ بیشتر هجومی بازی می‌کنم تا دفاعی

تیم فوتبال شهرداری با گل سه امتیازی جعفر برزگر هافبک تهاجمی خود موفق به شکست تیم مس رفسنجان شد تا سومین گل فصل این بازیکن خلاق، تیمش را سه پله در جدول مسابقات بالاتر ببرد.
جعفر برزگر: برای پیروزی هم قسم شده بودیم/ بیشتر هجومی بازی می‌کنم تا دفاعی

 در دقیقه ۶۴ دیدار شهرداری تبریز با مس رفسنجان، پاس عالی محمد صادقی ۱۹ ساله را اتابک زارعی جوان در مصاف تک به تک به پای دروازه بان حریف کوبید و در ریباند شوت پای راست محکم جعفر برزگر از نزدیکی های خط محوطه جریمه وارد دروازه شد تا تک این مسابقه به زیبایی برای تبریزی ها به ثبت برسد.

در خصوص این بازی، جعفر برزگر زننده تک گل تیم شهرداری با اشاره به بازی خوب هم تیمی هایش، گفت: بازی بسیار خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و با توجه به اینکه هفته گذشته و در شرایط غیرطبیعی مقابل نود ارومیه شکست خوردیم، در بازی این هفته محکوم به برد بودیم.

وی ادامه داد: ما پیش از دیدار با مس رفسجان هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز را بگیریم. تمرینات خوبی را در طول هفته انجام داده بودیم تا با ارائه یک بازی هوشمندانه‌ دیدار با مس را با پیروزی پشت سر بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم که زحمات بچه‌ها نتیجه داد و من هم توانستم گل سه امتیازی تیمم در این بازی را به ثمر برسانم.

برزگر در خصوص گلی که به ثمر رساند، عنوان کرد: سیستم بازی تیم ما به گونه‌ای است که من جلوی هافبک‌ها بازی می‌کنم و در موقیعت حمله به خط هجومی اضافه می‌شوم. در صحنه به ثمر رسیدن گل نیز دروازه‌بان حریف ضربه اتابک زارعی را برگشت داد و من نیز توانستم از این فرصت استفاده کنم و در ریباند گل بزنم.

وی گفت: خوشحال هستم که با این گل سه امتیازی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدیم و امیدوارم در هفته‌های آتی نیز روند خوبمان را حفظ کنیم.

جعفر برزگر در دیدار با مس سومین گل فصل خود را به ثمر رساند. این هافبک خوش اخلاق شهرداری تبریز هفته قبل مقابل تیم نود ارومیه و در هفته هشتم برابر تیم کارون اروند خرمشهر برای تیمش گلزنی کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq6gp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت غیبت نماینده استقلال و پرسپولیس در نشست afc