تاریخ انتشار: 1395/12/18 09:32
کد خبر: 224517

راحت می‌توانستیم پرسپولیس را بگیریم/ بین زمین و هوا هستم و نمی‌دانم تکلیفم چیست

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به توصیه پزشکم در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا کردم و فعلاً نرم دویدن در دستور کار من است.
راحت می‌توانستیم پرسپولیس را بگیریم/ بین زمین و هوا هستم و نمی‌دانم تکلیفم چیست

سینا عشوری، در خصوص حضورش در تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی پس از ماه‌ها مصدومیت اظهار داشت: به توصیه پزشکم روز گذشته (دوشنبه) در تمرینات حضور پیدا کردم تا کم کم نرم دویدن را آغاز کنم. این حضور من به واسطه پزشک اختصاصی خودم بود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فقط باید نرم دویدن را آغاز کنم و روز گذشته اولین جلسه را با هماهنگی «امیر خان» (قلعه‌نویی) انجام دادم تا کم کم بتوانم کار را پیش برده و از سال آینده و احتمالاً فروردین بتوانم تمرینات گروهی را دنبال کنم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا بالاخره می‌تواند تیمش را برای فصل آینده همراهی کند یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. از یک سو برخی معتقدند من به واسطه اینکه با باشگاه قرارداد داشتم مشکلی برای همراهی تراکتورسازی ندارم و از سوی دیگر یکسری می‌گویند وضعیت من هم مثل روزبه چشمی است و این امکان برایم وجود نخواهد داشت. منتظر استعلام فیفا هستیم تا در این خصوص یک جواب روشن بدهد و باور کنید خودم هم بین زمین و هوا هستم و نمی‌دانم تکلیف چیست.

عشوری درباره شرایط تراکتورسازی در لیگ و اینکه آیا هنوز هم این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ و حتی جام حذفی می‌داند، اظهار داشت: باور کنید ما بازیکنان خوبی داریم و تنها مسئله ای که به نظر من اجازه نداد بچه‌ها باور کنند می‌توانند اختلاف را به راحتی کم کنند نداشتن خودباوری بود. جدا از مشکلات می‌توانستیم پرسپولیس را بگیریم. با این حال امیدها هنوز ناامید نشده و می‌توانیم با قدرت کار را پیش ببریم.

وی در پایان گفت: بازی با نفت تهران هم بازی دشواری است و قطعاً حریف با قدرت مقابل ما قرار خواهد گرفت. البته شک ندارم کنار امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تراکتورسازی که نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند، کسب عنوان قهرمانی جام حذفی دور از ذهن نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr9y8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنوز نه قهرمانی پرسپولیس قطعی شده نه چیزی برای تراکتور تمام شده است