تاریخ انتشار: 1395/12/14 15:43
کد خبر: 225317

ناصحی: برخی مشکلات ما را از هدف‌مان دور کرد

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گلی را که در دیدار مقابل گسترش فولاد به ثمر رساند به خانواده‌اش و مجموعه پدیده تقدیم کرد.
ناصحی: برخی مشکلات ما را از هدف‌مان دور کرد
رضا ناصحی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. تیم ما از لحاظ فنی کمبودی ندارد و در این مدت مشکلات روحی و روانی باعث شد تا نتوانیم خوب امتیاز بگیریم. خدا را شکر که در دو بازی اخیر شش امتیاز گرفتیم و این درحالی است که در لیگ امسال در بسیاری از مسابقات لیاقت برد را داشتیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. گرفتن این سه امتیاز خیلی مهم بود و هواداران هم به‌خوبی تیم را حمایت کردند تا برنده از زمین بیرون بیاییم.
 
وی در ادامه افزود: ما از اول هم به سقوط فکر نمی‌کردیم و در ابتدای لیگ دنبال این بودیم که کار بزرگی انجام دهیم. متأسفانه برخی مشکلات برای تیم ما ایجاد شد که از هدف‌مان عقب ماندیم، ولی خوشحالم که دو بازی را بردیم و باید این روند را در آینده هم ادامه دهیم.
 
ناصحی درمورد گلی که در این بازی به ثمر رساند اظهار داشت: در این بازی در پست تخصصی خودم بازی نکردم. ابتدا هافبک دفاعی بودم و سپس به‌دلیل مصدومیت بازیکن‌مان، به دفاع وسط رفتم. خدا را شکر که توانستم گل بزنم. من این گل را به خانواده‌ام و همچنین مجموعه پدیده تقدیم می‌کنم. امسال روزهای سختی داشتیم، ولی امیدوارم در ادامه شرایط تیم‌مان بهتر شود.
 
بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان راجع به خوشحالی‌اش بعد از گشودن دروازه گسترش فولاد تصریح کرد: من پیراهنی را که نام حضرت زینب (س) روی آن نوشته شده بود، قبلاً به اماکن مقدس در کربلا برده بودم. دوست داشتم گل بزنم و این پیراهن را نشان بدهم و خدا را شکر که همین اتفاق افتاد. من کار بزرگی انجام ندادم و مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrw79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قربانی: بچه ها باغیرت بازی کردند و از آنها راضی هستم/ سخت ترین شرایط زندگی ام را در بوکان دارم تجربه می کنم