تاریخ انتشار: 1395/08/23 19:43
کد خبر: 249317

مهدی پاشازاده: به جز یک موقعیت دیگر فرصتی به اکسین ندادیم/ از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی کردیم

سرمربی راه آهن گفت: به جز یک موقعیت دیگر فرصتی به تیم اکسین ندادیم.
مهدی پاشازاده: به جز یک موقعیت دیگر فرصتی به اکسین ندادیم/ از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی کردیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده سرمربی تیم راه آهن پس از پیروزی مقابل تیم اکسین اظهار داشت: از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی کردیم و در این چند روز بازیکنان مان خوب تمرین کرده بودند.

وی در ادامه افزود: مشکلات بیرون از زمین به ما واقعا ضربه زده است. باید بگویم درود به شرف بازیکنانم که خوب فوتبال بازی کردند. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و به جز یک مورد که در نیمه اول رخ داد و آنها به تیر دروازه ما زدند موقعیت دیگری به آنها ندادیم و بازی در دست ما بود.

سرمربی راه آهن درباره احتمال بازی نکردن تیمش در این مسابقه اذعان داشت: اینکه نمی خواستمی امروز بازی کنیم را رد می کنم ولی بازیکنان ما اعتراض داشتند. حتی هفته قبل که مقابل تیم یزدی بازی کردیم حریف به هتل هم رفته بود اما در این مسابقه نه هتل رفتیم و نه توانستیم به بازیکنان ناهار بدهیم و آنها بعد از ناهار از منازل به زمین مسابقه آمدند ومثل تیم های محلی رفتار کردیم. 

پاشازاده در پایان گفت: بدون چشمداشتی بازیکنانم بازی کردند. آنها حرفه ای رفتار کردند. یکی از بازیکنان ما دو روز قبل پیش از تمرین با یک غذای خیلی سبک آمده بود. فیروز کریمی پیشکسوت من است و به او و تیمش احترام می گذارم اما اجازه نمی دهم بازیکنانم را زیر سوال ببرد. همه می دانیم که او شوخی می کند اما دوره این کارها گذشته است و بد است بازیکن من به او بی احترامی کند. من اجازه نمی دهم هیچ کسی به بازیکنان من هم حرفی بزند و فکر می کنم باید این حرف ها و این صحبت ها در فوتبال تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy6m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: تماشاگران یزدی بعد از مسابقه به داور حمله کردند/ ما مقصر نیستیم!