تاریخ انتشار: 1395/08/05 16:43
کد خبر: 252965

بارسلونا عامل خرید کپی رایت لالیگا!

اختلافات مدیرباشگاه بازسلونا و رییس لالیگا بالا گرفته است.
بارسلونا عامل خرید کپی رایت لالیگا!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مدیر باشگاه بارسلونا با انتقاد از صحبت‌های رییس لالیگا ادعا کرد به خاطر بازیکنان بارسلونا است که لالیگا حق پخش تلویزیونی را به کشورهایی مانند چین می‌فروشد و درآمد هنگفتی دارد.

بازیکنان بارسلونا با وجود آنکه در ابتدای هفته جاری والنسیا را شکست دادند اما شب سختی را در مستایا سپری کردند. بعد از این که لیونل مسی گل سوم را در لحظات پایانی زد، بازیکنان بارسلونا برابر هواداران والنسیا حلقه شادی تشکیل دادند که این با واکنش هواداران مواجه شد و به سوی بازیکنان بارسلونا بطری پرتاب کردند.

بعد از بازی خاویر تباس، رییس برگزاری لالیگا، واکنش جالبی از خود نشان داد. او از بازیکنان بارسلونا خواست که بعد از گلزنی رفتارهای تحریک آمیز از خود نشان ندهند. این اظهار نظر رییس لالیگا با واکنش تند باشگاه بارسلونا مواجه شد. خورده میستری از مدیران باشگاه بارسلونا در این زمینه گفت: آنچه که رییس لالیگا باید انجام بدهد این است که از بازیکنان بارسلونا حمایت کند. به خاطر همین بازیکنان است که او امتیاز پخش بازی‌ها را به کشور چین می فروشد و رقم نجومی را به دست می آورند. نباید با بازیکنان ما برخورد خشونت آمیز شود. باید از تکرار چنین اتفاقاتی تکرار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyw79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیکه: تراشتگن می توانست کمتر ریسک کند