تاریخ انتشار: 1396/01/17 10:32
کد خبر: 219017

بازیکنی که اگر برانکو به او اعتماد کند؛ یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس می شود

با درخشش در دیدار برابر پیکان نشان داد که این شایستگی را دارد که فرصت بیشتری برای بازی کردن در پرسپولیس داشته باشد.
بازیکنی که اگر برانکو به او اعتماد کند؛ یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس می شود

پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازیهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از پیکان پذیرایی کرد و توانست با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود.

در این دیدار سامان نریمان جهان در دقیقه 88 به میدان رفت و تنها سه دقیقه بعد از حضورش توانست با یک پاس طلایی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا مهاجم سرخ پوشان گل دوم تیمش را به ثمر رساند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان جای گیرد.

نریمان جهان در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان اضافه شد و با پرسپولیس قرارداد سه ساله امضا کرد اما به نظر می رسد که برانکو اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد و در بیشتر بازیها تنها در دقایق پایانی به این بازیکن بازی می دهد.

نریمان جهان یک مهاجم فرصت طلب است. او هماهنگی بالایی با فرشاد احمد زاده دارد و سرعت بالا و توانایی او در شوت زنی و ضربه سر باعث شده تا به بازیکن باکیفیت تبدیل شود. با توجه به کمبود بازیکنی که پرسپولیس دارد برانکو می تواند فرصت بیشتری به این بازیکن بدهد. اگر به سامان اعتماد شود و از او بیشتر در ترکیب اصلی استفاده شود می تواند به بازیکن تاثیر گذار در پرسپولیس تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzm9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره کارگشای برانکو روی نیمکت کیست؟

شوخی برانکو با ساسان جدی شد!
پرفسور سر حرفش ماند

کار سخت پروفسور برای چینش بازیکنانش