تاریخ انتشار: 1396/08/08 18:25
اختصاصی| اعتصاب و بدهی بلای جان مدیران شد؛
کد خبر: 175868

شهرداری ارومیه در آستانه اخراج از لیگ دو!

تیم فوتبال شهرداری ارومیه نماینده مردم ارومیه در لیگ دسته دوم وضعیت خوبی در جدول گروه B ندارد وبا چهار امتیاز در رده دهم جدول یازده تیمی گروه خود قرار دارد.
شهرداری ارومیه در آستانه اخراج از لیگ دو!

 اما این تیم با وجود شرایط بد در جدول شرایط داخلی اش نیز مناسب نیست و بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده اند و مدتی است که تمرینات این تیم تعطیل شده است و این تیم روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و بازیکنان و مردم ارومیه به شدت از دست مدیریت و کادرمدیریتی باشگاه عصبانی هستند.

از جمله مشکلات قابل توجه این تیم میتوان به وضعیت بد اسکان بازیکنان غیر بومی پرداخت که ‌وضعیت خورد و خوراک این بازیکان نیز مشخص نیست، نکته جالب تر اینکه حتی آنها درخوابگاهشان امکانات ساده ای مثل تلویزیون هم ندارند!‌

تیم شهرداری ارومیه در هفته اول مسابقات لیگ دو به دلیل بدهکاری به فدراسیون فوتبال نتوانست آی تی سی بازیکنان خودش را بگیرد و نتیجه سه بر صفر به نفع حریف مشهدی شان شد و همین موضوع مردم ارومیه را نگران کرد. حال باید دید مدیران این تیم و مسئولان ارومیه ای از خواب بیدار خواهند شد تا به داد تنها نماینده ارومیه برسند یا خیر.

تیم شهرداری ارومیه در هفته هشتم باید در تهران به مصاف استقلال جنوب برود و اگر شهرداری مقابل استقلال جنوب حاضر نشود این تیم از لیگ دسته دوم کنار گزاشته می شود.

خبرنگار: حامد کاشفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5pjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت اصلی لغو دیدار سردار بوکان مشخص شد
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی خبر داد؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛