تاریخ انتشار: 1396/02/12 22:41
کد خبر: 213320

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید: هیچ برنامه‌ای برای فروش بازیکنانمان نداریم؛ تئو هرناندز بازیکن ماست

سرزو از شایعاتی که پیرامون برخی از بازیکنان این تیم منتشر می‌شود، ناراحت و عصبانی‌ست.

 انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به شایعاتی که پیرامون چندین بازیکن این تیم منتشر می‌شود عنوان کرد این باشگاه برنامه‌ای برای فروش هیچ یک از بازیکنانش ندارد.

به گزارش as، آنتوان گریزمان و تئو هرناندز دو بازیکن اتلتیکو مادرید هستند که شایعات بسیار زیادی درباره آینده‌شان  به گوش می‌رسد. هر دو با عملکرد فوق العاده خود چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی را گرفته‌اند. گریزمان که بازیکنی ثابت شده است و سال گذشته در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار گرفت. او تاثیری انکارناپذیر در اتلتیکو مادرید دارد و گفته می‌شود از منچستریونایتد و حتی رئال مادرید پیشنهاد دارد. تئو هرناندز نیز با بازی‌های خوب این فصلش در آلاوز، از مدافعان مستعد کنونی فوتبال اروپا به شمار می‌رود که البته خواهان زیادی هم دارد.

سرزو اما در آستانه رویارویی اتلتیکو مادرید با رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ یقهرمانان اروپا به کلی ابراز علاقه باشگاه‌های دیگر به جذب بازیکنان این تیم را تکذیب کرد و گفت:

تئو هرناندز بازیکن ماست و تا آنجا که من خبر دارم، هیچ تیمی برای جذب او با ما تماس نگرفته است. ما که نمی‌توانیم روی فرضیه‌ها و شایعات تمرکز کنیم. برای جذب بازیکن یک راه و روش کلی وجود دارد. برای همه باشگاه‌ها. اگر ما بازیکنی را بخواهیم، اول از همه با باشگاه مذاکره می‌کنیم بعد نوبت به خود بازیکن می‌رسد. این یک اصل است. اگر اتفاقی بخواهد بیفتد، میفتد. اگر بازیکنی خودش درخواست خروج بدهد؟ من بارها گفته‌ام که بازیکنان در تیمی بازی می‌کنند که دوست دارند. اگر بازیکنی بخواهد ما را ترک کند، به مشتریانش نگاه خواهیم کرد.

اتلتیکو مادرید هیچ برنامه‌ای برای فروش بازیکنانش ندارد. اما اگر باشگاهی به ما پیشنهادی داد که خود بازیکن هم به آن علاقمند بود، آن را بررسی خواهیم کرد. فقط در صورتی قرارداد بازیکنان تمدید می‌شود که واقعا ضروری باشد. ما تعداد زیادی بازیکن داریم و قرار نیست با هر شایعه‌ای قراردادها تمدید شود و رقم فسخ قرارداد افزایش پیدا کند. بار دیگر می گویم که تئو هرناندز بازیکن ماست. اگر فردا نبود، به دنبال دلیل آن می‌گردیم. دست از سر ما و هرناندز بردارید و به بازی با رئال مادرید برسید! بازی دشواری در پیش داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7mxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنر هواداران رئال مادرید و کنایه به اتلتیکویی ها پیش از دیدار امشب+ (عکس)