تاریخ انتشار: 1396/03/29 14:02
با خروج رازانی و میربزرگی؛
کد خبر: 202492

احتمال خروج 5 بازیکن از تیم اکسین البرز

تیم فوتبال اکسین البرز که سکوت کامل اختیار کرده است و به نوعی با زمین و زمان قهر است، بازیکنانش را روبه روی درب خروجی خود می‌بیند.
احتمال خروج 5 بازیکن از تیم اکسین البرز

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزهای گذشته ستاره‌های اکسین که از عدم تیمداری مسئولین این تیم خبر دار شده‌اند، تیمشان را ترک کرده اند و به تیم‌های دیگری رفتند. تاکنون خروج بازیکنانی همچون عماد میرجوان، سیداحمد موسوی، سیددانیال موسوی، امیر میربزرگی و سعید رازانی قطعی شده است و مسئولین این تیم اصلا نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.

از باشگاه اکسین خبر می‌رسد که تا چند روز آینده بازیکنانی همچون حامد شعبانی، امیرمحمد پناهی، مسیح زاهدی، میثم آقابابایی و اصغر نادعلی نیز از این تیم جدا خواهند شد و با این حساب، بازیکنی نخواهد بود که برای این تیم در فصل جدید بازی کند، مگر آنکه حدود 20 بازیکن جدید مسئولان اکسین خریداری کنند و مجددا هزینه سرسام‌آور فصل گذشته‌شان را تکرار کنند.

بی‌شک بحث انتقال امتیاز اکسین به آمل مبحث اصلی نگرانی مسئولان این تیم است اما اگر با این انتقال موافقت نشود، چه به روز این تیم خواهد آمد! حرف و حدیث‌ها درخصوص باشگاه اکسین بسیار است و باید دید مسئولان این تیم از چه ترفندی برای رهایی از این چالش استفاده خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w97ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک-مدافع اکسین البرز به گسترش فولاد تبریز پیوست+عکس
با عقد قراردادی یک ساله؛

توافق سرمربی پرسپولیسی با فولاد خوزستان
اختصاصی| گل‌محمدی فصل بعد در جنوب؛