تاریخ انتشار: 1396/03/17 13:49
کد خبر: 205492

جوان خوزستانی پرسپولیس و نظر مثبت برانکو

سامان نریمان جهان، شهاب کرمی و محمدامین آرام طبع، تنها بازیکنان بزرگسال فهرست مازاد برانکو ایوانکوویچ به حساب میآیند.
جوان خوزستانی پرسپولیس و نظر مثبت برانکو

آرام طبع تابستان گذشته به جمع سرخپوشان اضافه شد و به سرعت از چشم برانکو افتاد و نریمان جهان و شهاب کریمی که در نیم فصل پرسپولیسی شده بودند نیز هرگز توجه سرمربی کروات را جلب نکردند تا در آستانه جدایی زودهنگام از باشگاه قرار بگیرند.

 

در این فهرست دو بازیکن جوان نیز دیده می شوند. حامد آقایی در خط دفاع و رضا کرملاچعب در خط حمله، مهره های دیگری هستند که پرفسور برای لیگ هفدهم به آنها نیازی ندارد. هر دو بازیکن به عنوان چهره هایی بااستعداد به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند اما در طول فصل فرصتی برای نمایش استعدادهایشان به دست نیاوردند و ظاهرا در جلسه های تمرینی موفق نشدند اعتماد و اطمینان سرمربی تیم را به دست بیاورند. کرملا و آقایی، جایی در برنامه های برانکو برای فصل بعد ندارند اما اوضاع برای همه مهره های جوان نیمکت نشین باشگاه این طور نیست.

 

ایوانکوویچ دو پدیده کم سن وسال تیمش را در فهرست مازاد قرار نداده و احتمالا در فصل پیش رو بیشتر از آنها استفاده خواهد کرد. یکی از این بازیکن حمیدرضا طاهرخانی است و دیگری، احسان علوان زاده.  احسان، هافبک محبوب برانکو در بین گزینه های جوان و نیمکت نشین باشگاه بود. هر چه به پایان لیگ شانزدهم نزدیک شدیم، او بیشتر و بیشتر جایگاهاش را به عنوان یکی از تعویض های ثابت تیم حفظ کرد. پسر شماره 25 پرسپولیس با چند فرار تماشایی در پایان فصل، نشان داد که مایه های تبدیلشدن به یک ستاره را دارد اما فرار بزرگتر اون، فرار از فهرست مازاد برانکو بود. سرمربی قرمزها حالا نشان داد که به بازی احسان علاقه زیادی دارد و این به آن معناست که در فصل پیش رو، نام این بازیکن بیشتر از گذشته شنیده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9vyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهمیه پرسپولیس در نقل و انتقالات: 3 بازیکن